۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۶۴۰۱۹۶
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی:

مجلس قوی می تواند مشکلات را حل و دولت را متحول کند

مجلس قوی می تواند مشکلات را حل و دولت را متحول کند
چمران با بیان اینکه مجلس قوی می تواند در برابر مشکلات داخلی و جهانی عملکردی مطلوب داشته باشد، گفت: افرادی قوی، توانمند و جوان وارد مجلس شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، امروز عصر در همایش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که در مرکز همایش تهران برگزار شد، گفت: هدف ما رسیدن به ایران قوی در همه عرصه ها است.

وی مجلس شورای اسلامی را یکی از ارکانهای مهم و دارای قدرت بیان کرد و ادامه داد: مجلس ضعیف هرگز نمی تواند در برابر مشکلات داخلی و جهانی عملکرد مطلوبی داشته باشد.

چمران با اشاره به اقدامات و عملکرد تحسین برانگیز آیت الله رئیسی در قوه قضاییه، ابراز کرد: رهبر انقلاب با این انتصاب نخستین گام را در قدرت بخشی جمهوری اسلامی ایران برداشتند و ما امروز شاهد تحولات جدی و چشمگیری در این قوه هستیم.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: قوه مقننه نیز باید همچون قوه قضاییه متحول شود و این مهم محقق نمی شود مگر اینکه مجلس قوی با نمایندگان قوی شکل بگیرد؛ هدف شواری ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تشکیل مجلس قوی است تا در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و غیره تحول ایجاد کند.

وی افزود: این ائتلاف بسته های جدیدی در حوزه های مختلف اقتصادی و غیره دارد که در صورت رای آوردن آنها را به صورت طرح ارائه خواهد داد تا در صورت تصویب و ابلاغ، دولت را مجبور به اجرا کند.

چمران با تاکید بر اینکه مردم دوم اسفند با حضور حداکثری بهترین ها را انتخاب کنند، گفت: مردم تهران باید توجه کنند و لیستی رای دهند تا بتوانند شاهد نتایج مطلوب باشند؛ اعضای لیست مورد انتخاب تهرانی ها باید افرادی قوی، توانمند و جوان باشند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: یکی از اهداف مهم اعضای لیست ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همین شعار ایران سربلند و نجات اقتصاد ایران است؛ اقتصاد کشور با اتکا به توانمندی های داخلی قابل حل است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه با همه تلاش هایی که صورت گرفت که اصولگرایان به وحدت برسند این امر محقق نشد ولی امیدوار هستیم این وحدت ایجاد شود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات