۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۶۴۰۲۰۲
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی:

هزینه های هنگفت تبلیغات انتخاباتی مغایر با شاخصه های مجلس انقلابی است

هزینه های هنگفت تبلیغات انتخاباتی مغایر با شاخصه های مجلس انقلابی است
حجت الاسلام ‌والمسلمین تقوی با بیان اینکه هزینه های هنگفت تبلیغات انتخاباتی مغایر با شاخصه های مجلس انقلابی است، گفت: مردم با رای خودشان سرنوشت کشور را رقم می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین سیدرضا تقوی عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، امروز در همایش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که در سالن همایش تهران برگزار شد، گفت: فضای انتخابات باید به دور از دروغ، شایعه‌ پراکنی و افترا باشد.

وی انتخابات را یک همایش ملی دانست و ادامه داد: انتخابات نماد اقتدار، آزادی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور است.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم مسؤولان کشور را انتخاب می کنند، اظهار داشت: هیچ مقامی در جمهوری اسلامی ایران انتصابی نبوده و همه مسؤولان از سوی مردم انتخاب می شوند.

حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین تقوی ادامه داد: حضور حداکثری و کمک به رشد و بصیرت سیاسی جامعه از راهبردهای شواری ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است، همچنین قانون مداری از اصول شورا بوده و میزان را رأی مردم می داند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هرگز نمی خواهند با شایعه پراکنی رای بیاورند، ابراز کرد: حفظ کرامت انسان ها و رعایت اخلاق انتخاباتی از راهبردهای مهم این شورا محسوب می شود.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه مجلس باید عصاره فضایل باشد، ادامه داد: اینکه 90 نفر به خاطر فساد مالی رد صلاحیت می شوند تاسف انگیز است.

حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین تقوی با بیان اینکه مردم نسبت به رای خود باید در محضر خداوند پاسخگو باشند، ابراز کرد: انسان با یقین به اصلح بودن افراد می تواند به آنان رای دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که پول های کلان خرج می کنند تا صاحب کرسی شوند این عمل مغایر با معیارهای مجلس انقلابی است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات