۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۶۴۰۲۰۴
امام جمعه بم:

نیاز امروز کشور داشتن مجلس انقلابی است

نیاز امروز کشور داشتن مجلس انقلابی است
حجت الاسلام دانشی با اشاره به شرکت در انتخابات، گفت: مردم به دور از تعلقات سیاسی سعی کنند به نماینده انقلابی و ولایی رای دهند.
حجت الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به حضور مردم در انتخابات، گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی به پای صندوق‌های رای می‌آیند و اقتدار خود را به رخ دشمنان نشان می دهند.
 
وی گفت: دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب از نقشه‌های شوم دشمنان در کشور بوده که از طریق رسانه‌ها و ماهواره‌ها به دنبال بدبین کردن مردم به نظام و انقلاب هستند.
 
حجت الاسلام دانشی با اشاره به این که مردم با حضور خود در انتخابات، دشمنان را از جمهوری اسلامی مایوس کنند، خاطرنشان کرد: خواسته دشمن نیامدن مردم به پای صندوق‌های رای است.
 
وی اظهار داشت: مردم مشکلات اقتصادی را پای نظام و انقلاب ننویسند، زیرا عملکرد نادرست بعضی از مسؤولان سبب شده که وضعیت اقتصادی در کشور رو به نگرانی رود.
 
حجت الاسلام دانشی با بیان این که عمل کردن به صحبت‌های رهبری تنها راه نجات از مشکلات کشور شمرده می‌شود، ابراز داشت: ولایت مداری انسان‌ها از سردار قاسم سلیمانی یاد بگیرند، زیرا در تمام عمر خود وفادار رهبری بود.
 
امام جمعه بم با اشاره به این که به عنوان یک ایرانی مدیون انقلاب و نظام هستیم، تصریح کرد: مردم به دور از تعلقات سیاسی سعی کنند به نماینده انقلابی و خدمتگزار رای دهند.
 
وی در پایان با توجه به این که با انتخاب آگاهانه روز قیامت شرمنده امام زمان نباشیم، گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای مشت محکمی را به دشمنان می‌زنند. /۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات