۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۶۴۰۲۰۶
حجت الاسلام ریاحی:

انتخابات مجلس یازدهم بسیار حساس است

انتخابات مجلس یازدهم بسیار حساس است
دبیر جامعه وعاظ اصفهان با بیان اینکه کشور در شراط خاصی در عرصه داخلی و بین المللی قرار دارد، گفت: انتخابات مجلس یازدهم به دلیل شرایط موجود حساس و استراتژیک است.

حجت الاسلام میثم ریاحی دبیر جامعه وعاظ اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به حماسه آفرینی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، گفت: حضور مردم در راهپیمایی نشان داد که باید منتظر حماسه آفرینی در انتخابات دوم اسفند باشیم و دشمنان از به ثمر نشستن توطئه‌ها و تبلیغات منفی خودشان در بازداشتن مردم از حضور در انتخابات ناامید خواهند شد.

حجت الاسلام ریاحی در ادامه افزود: انتخابات دوم اسفندماه نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است و انتخاب صحیح و هشیارانه مردم در شرایط کنونی کشور بسیار مهم است، انتخابات مجلس یازدهم را باید یکی از انتخابات های استراتژیک و حساس تاریخ انقلاب اسلامی دانست چرا که شرایط کنونی کشور هم به لحاظ مسائل داخلی هم عرصه بین المللی بسیار حساس و پیچیده است.

وی با اشاره به ضرورت توجه مردم به ملاک‌های انتخاب اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس در زمینه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین وظایف مهم و کلیدی دارد و اگر مردم جایگاه مجلس در رقم خوردن شرایط آینده کشور را بدانند قطعا با هشیاری بیشتر و بهتری نسبت به انتخاب افراد اقدام خواهند کرد.

مدیر مسؤول نشریه ریاح با بیان اینکه رسانه‌ها باید تمام تلاش خود را در معرفی ملاک‌ها و شاخص‌های انتخاب اصلح به کار ببندند، تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی و تشکیل مجلس شورای اسلامی انقلابی یک ضرورت برای جامعه است چرا که مشکلاتی که امروز در کشور شاهد هستیم حاصل انقلاب نیست بلکه حاصل انتخاب است و اگر مجلس و دولت در ریل انقلاب اسلامی به درستی حرکت کرده بودند امروزه شاهد این مشکلات نبودیم.

حجت الاسلام ریاحی در ادامه افزود: مردم باید همانطور که برای خرید خودرو، تلفن همراه یا رایانه اقدام به تحقیق و تفحص و بررسی‌های مختلف می کنند برای اینکه بتوانند در آینده آباد و مترقی کشور سهیم باشند ابتدا ملاک‌های انتخاب اصلح را شناخته سپس نسبت به شناسایی افراد با توجه به این شاخصه‌ها اقدام کنند.

دبیر جامعه وعاظ اصفهان خاطرنشان کرد: نتیجه انتخاب‌های ما در انتخابات مجلس شورای اسلامی مستقیمان به ما باز می‌گردد و همه ما برای اینکه آینده بهتری برای خود و فرزندانمان رقم بزنیم باید به مسأله انتخاب اصلح و برگزیدن افرادی که بتوانند در مجلس یازدهم با اتکا برتوانمندی، دانش و روحیه انقلابی خود آینده درخشانی برای کشور رقم بزنند اقدام کنیم./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات