۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۴۰۲۳۶
امام جمعه موقت کرمان:

مشارکت مردمی در انتخابات سبب اقتدار نظام اسلامی است

مشارکت مردمی در انتخابات سبب اقتدار نظام اسلامی است
حجت الاسلام شیخ بهایی با اشاره به این که ترس دشمن با حضور مردم پای صندوق‌های رای بدست می‌آید، گفت: مشارکت مردمی در انتخابات سبب اقتدار نظام اسلامی است.
حجت الاسلام احمد شیخ بهایی امام جمعه موقت کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به آمدن مردم به پای صندوق‌های رای، گقت: حضور در انتخابات وظیفه شرعی هر مسلمانی شمرده می‌شود.
 
وی افزود: دشمن زمانی از کشور ایران ترس دارد که مردم در تمام صحنه‌های سیاسی کشور نظام و انقلاب را پشتیبانی کند تا دشمن بداند که قدرت واقعی جمهوری اسلامی، مردم هستند.
 
حجت الاسلام شیخ بهایی با اشاره به این که ترس دشمن با حضور مردم پای صندوق‌های رای به دست می‌آید، بیان داشت: مشارکت مردمی در انتخابات سبب اقتدار نظام اسلامی است.
 
امام جمعه موقت کرمان با بیان این که کشور امروز نیاز به مجلس انقلابی و جهادی دارد، خاطرنشان کرد: شجاع، مومن، ولایی و کار جهاری لازمه نمایندگان مجلس بوده تا بتوانند با کار جهادی مشکلات کشور را برطرف کنند.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با توجه به این که دشمن از مجلس انقلابی هراس دارد، تصریح کرد: دشمنان به دنبال نمایندگانی هستند که تفکر غربی داشته باشند که مردم باید با انتخاب آگاهانه، نمایندگان انقلابی را به مجلس بفرستند.
 
حجت الاسلام شیخ بهایی اظهار داشت: انتخاب شخص اصلح مهم‌ترین وظیفه مردم در روز انتخابات شمرده می‌شود، زیرا انتخاب شخص اصلح به پیشرفت کشور کمک می‌کند.
 
وی در پایان با اشاره به این که مشکلات اقتصادی ناشی از بی تدبیری بعضی از مسؤولان بوده، گفت: مردم مشکلات اقتصادی را پای انقلاب ننویسند، زیرا منشا مشکلات اقتصادی برنامه ریزی و بی تدبیری بعضی از مسؤولان است. /۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات