۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۶۴۰۳۳۳
آیت الله طباطبایی نژاد:

تک تک رأی‌های ما در بی اثر کردن توطئه‌های دشمنان مؤثر است

تک تک رأی‌های ما در بی اثر کردن توطئه‌های دشمنان مؤثر است
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: حضور ما در انتخابات و تک تک رأی‌هایی که می‌دهیم در بی اثر کردن توطئه‌های دشمنان مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، ظهر امروز در همایش 1500 نفری خواهران حوزه علمیه اصفهان، رأی دادن را واجب عینی عنوان کرد و گفت: حضور ما در انتخابات و تک تک رأی‌های که می‌دهیم در بی اثر کردن توطئه‌های دشمنان مؤثر است، بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب رأی دادن ما از موشک‌ها هم مؤثرتر است.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال و آزادی است، اظهار کرد: امروز برخی کشورهای اسلامی بدون اجازه آمریکا و اسرائیل نمی‌توانند به دیگر مسلمانان کمک کنند و این ذلت و خواری بزرگی است.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که به جنگ با آمریکا رفته و هرزمان که لازم بوده است آمریکا را تنبیه و مستقل از قدرتهای جهانی است، ما کشور آزاد و مستقل و خوبی داریم و نباید مشکل ما با یک مسؤول یا امام جمعه به کل نظام تعمیم پیدا کند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: در عرصه علم و فناوری دستاوردهای بسیار خوبی داریم، پیش از انقلاب اسلامی 48 درصد مردم بیسواد بودند و تنها 175 هزار نفر دانشجو در کشور داشتیم که امروز شاهد تحصیل بیش از 3 میلیون نفر در دانشگاه‌ها هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی کمبود پزشک و کادر درمانی داشتیم، اظهار کرد: کشور ما پیش از انقلاب اسلامی در عرصه پزشکی بسیار عقب بود، امروز اما دیگر نیازی نیست برای درمان به دیگر کشورها برویم بلکه بیماری نیست که درمان آن در خارج وجود داشته باشد و در کشور ما نتوان آن را درمان کرد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به پیشرفت بی نظیر جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: در عرصه دفاعی در حالی که در دوران دفاع مقدس نیازمند دیگر کشورها بودیم امروز یک قدرت هستیم و حتی می‌توانیم به دیگر کشورها اسلحه بفروشیم.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: باید پیشرفت‌های ما نه تنها باعث خودکفایی ما شود بلکه موجب شود تا دیگر کشورها به ما نیازمند باشند و این گام دوم انقلاب اسلامی است که باید محقق شود./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات