۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۶۴۰۴۰۶

اعلام حمایت جمعی از شخصیت‌های حوزوی،فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای از لیست وحدت

اعلام حمایت جمعی از شخصیت‌های حوزوی،فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای از لیست وحدت
پس از اعلام لیست وحدت از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری، جمعی از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای از لیست وحدت حمایت کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، پس از اعلام لیست وحدت از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری جمعی از شخصیت‌های حوزوی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای با صدور اطلاعیه‌ای از لیست وحدت حمایت کردند.

به گزارش رسا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم.

‏اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین.

‏به‌دنبال مراجعه مکرّر مردمِ حوزۀ انتخابیه تهران، بر اساس تعهد دینی و انقلابیِ خود و با یاد امام و شهدا، به‌خصوص شهید قاسم سلیمانی عزیز، پس از بررسی‌های فراوان و ارزیابی‌های گوناگون، امضاکنندگان زیر برای تحقق ⁧ #مجلس_قوی ⁩ و کارآمد، به لیست «وحدت شورای ائتلاف» رأی خواهند داد.
‏روشن است نسبت به تعداد دیگری از کاندیداهای محترم نظر مثبت وجود دارد که محدودیت‌های موجود، ما را وادار به چنین جمع‌بندی دشواری نمود.
‏حوادث تلخ و شیرین زیادی را مردم ما با سربلندی پشت‌ سر نهاده‌اند که انتخابات دوم اسفندماه نیز به توفیق الهی یکی از همین روزهای خدایی خواهد شد.
‏و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم.

‏سید محمدمهدی میرباقری
‏محمد حاج ابوالقاسم دولابی
‏علیرضا پناهیان
‏مسعود عالی
‏ناصر رفیعی
‏محمدمهدی ماندگاری
‏محمدرضا برادران
‏محمدرضا عابدینی
‏سید حسین مومنی
‏احسان بی‌آزار تهرانی
‏حسین جوشقانیان
‏حامد کاشانی
‏رضا محمدی
‏سید ابراهیم حسینی اراکی
‏علی سرلک
‏نادر طالب‌زاده
‏محمدحسین رجبی دوانی
‏حجت‌الله عبدالملکی
‏سید یاسر جبرائیلی»/1350/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
خواهشا فکری به حال رساندن اسامی و کدها به افراد مسن و افرادی که اهل فضای مجازی نیستن بکنید. شاید نتونن لیست اشتباه رو از اصلی تشخیص بدن.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
هر دو حزب اصولگرا و اصلاح‌طلب در مجلس اکثریت را داشته اند ولی کاری زیربنایی برای کشور نکردند. یا با دولت هستند یا مخالف دولت که در هر صورت به ضرر کشور و نظام خواهد بود. نمایندگان و همه ما فقط و فقط برای رضای خدا کار کنیم، مملکت گلستان میشه. من فقط به خاطر رهبرم در انتخابات شرکت میکنم.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
این افرادی که انصراف دادند چه فرقی داشت اکر انصراف نمیدادند...در نهایت مردم غالبا لیستی رای میدهند...در این انتخابات اتفاقا شانس افراد خارج از لیست اصلاح طلبان و اصولگرایان برای پیروزی به نظرم بیشتره...البته اگه قشر خاکستری انتخابات وارد عمل شود وگرنه اگر فقط افراد سیاسی و وابسته جریانها وارد شوند باید دید توان کدام لیست می چربد...با توجه به اینکه در سالهای اخیر مردم در سرنوشتشان و گرفتن تصمیم های اساسی مانند قیمت بنزین مشارکت داده نشده اند و نظراتشان لحاظ نشده است....نمیتوان به درستی از الان اعلام کرد کدام لیست یا اشخاص وارد مجلس میشوند...با توجه به عملکرد ضعیف هر دو جریان سیاسی یکی در نهادهای انتخابی مانند مجریه و یک جریان در مجلس و قوه قضاییه باید دید که در روز جمعه استقبال چگونه است و همه چیز را میزان مشارکت مردم در این انتخابات مشخص میکند....راهیابی این دو جریان با استدلال های منطقی به مجلس دور از دهن است ولی روز انتخابات نسان داده است که استدلال های منطفی درست عمل نمی کنند...
0
0