۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۶۴۰۴۲۲
امام جمعه موقت کاشان:

مجلس قوی و مقتدر از تشر دشمن نخواهد ترسید

مجلس قوی و مقتدر از تشر دشمن نخواهد ترسید
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز مجلس نیاز به نماینده قوی و کاردان و متخصص و انقلابی و ولایتی دارد و اگر مجلس قوی و مقتدر باشد از تشر دشمن نخواهد ترسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید محمدحسین سعیدی پور، تشخیص صراط مستقیم در هدایت انسان را مهم دانست و گفت: انجام صحیح مسؤولیت‌های فردی و اجتماعی یکی از نمونه‌های صراط مستیم است.

وی از انتخابات به عنوان یکی از مسؤولیت‌های اجتماعی نام برد و افزود: در شرایط امروز کشور و منطقه و جهان که دشمن از مجلس یازدهم به شدت در هراس است باید به موضوع انتخابات حساس بود، چرا که دشمن تلاش می‌کند تا ملت ایران در انتخابات شرکت نکند.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: بار سنگین انقلاب و حل مشکلات به دوش مجلس یازدهم است و همه به نقش مهم مجلس آینده آگاه هستند و برای همین است که دوست و دشمن نگران مجلس یازدهم هستند، دوستان نگران مجلس ضعیف و دشمن نگران حضور همگانی ملت ایران در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح است.

به گفته وی مجلس آینده اگر مجلسی کارآمد باشد امیدواری زیادی برای حل مشکلات کشور خواهد بود و برای همین است که امام خمینی (ره) می‌فرماید، مجلس در راس امور است و مجلس در همه عرصه ها می‌تواند دخالت داشته باشد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز مجلس نیاز به نماینده قوی و کاردان و متخصص و انقلابی و ولایتی دارد و اگر مجلس قوی و مقتدر باشد از تشر دشمن نخواهد ترسید و در برابر دشمن خواهد ایستاد.

امام جمعه موقت کاشان مجلس قوی و مقتدر را پشتیبان ولایت و رهبری دانست و افزود: مجلس قوی قوانین قوی و مهمی را در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی وضع خواهد کرد.

به گفته وی شهدا انتخابات روز جمعه را نظاره گر هستند تا ببینند ملت قهرمان ایران بعد از حماسه آفرینی در راهپیمایی 22 بهمن این بار در عرصه انتخابات پیش رو در روز جمعه دوم اسفند بار دیگر حماسه‌ آفرینی کنند. 

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: در انتخابات پیش رو همه باید شرکت داشته باشند و دیگران را نیز تشویق به حضور در انتخابات و رای به نماینده اصلح کنند.

وی افزود: امروز نیز به مانند ۸ سال دفاع مقدس در جنگ با دشمن هستیم آن هم سخت تر از دفاع مقدس، چرا که دشمن در دفاع مقدس مقابل ما قرار داشت، اما امروز به درون کانون خانواده‌ها نفوذ کرده است.

امام جمعه موقت کاشان همچنین از کمبود قانون به عنوان یکی از چالش‌های امروز جامعه نام برد و اضافه کرد: متاسفانه عدم اجرای قوانین نیز یکی دیگر از چالش‌های امروز جامعه است./۱۳۰۷/پ310/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات