۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۶۴۰۴۲۳
نماینده طلاب تبریز:

مردم کاندیداهای انقلابی را انتخاب کنند

مردم کاندیداهای انقلابی را انتخاب کنند
حجت الاسلام غیبی با تاکید بر این که مردم هرچه بیشتر در صحنه باشند اقتدار نظام بیشتر می شود، بر لزوم انتخاب کاندیداهای انقلابی تاکید کرد.

حجت الاسلام علیرضا غیبی نماینده طلاب تبریز در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت انتخابات گفت: مردم هر زمان به صحنه آمده اند توانستند نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خطرات داخلی و خارجی حفظ کنند.

نماینده طلاب تبریز در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: مردم هرچه بیشتر در صحنه باشند اقتدار نظام بیشتر می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از مهم ترین مباحث در انتخابات، اصل مشارکت مردم است، و انتخاب مردم باید کاندیداهای انقلابی واقعی به دور از جناح خاصی باشد.

حجت الاسلام غیبی به انتخاب نماینده اصلح اشاره کرد و افزود: دقت کنیم که با توجه به رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری نماینده اصلح را انتخاب کنیم چون در مجلس های گذشته ضعف هایی وجود داشت و مجلس انقلابی خالص  نبود.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام زمان (ع) می باشد و چشم اکثر مردم دنیا به انقلاب ما است.

حجت الاسلام غیبی در پایان به وظیفه رسانه ها برای روشنگری اشاره کرد و افزود: در انتخابات باید انتخاب اصلح انجام شود و رسانه ها مسؤول دعوت مردم در مشارکت و انتخاب اصلح هستند./1370/ج

ارسال نظرات