۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۴۰۴۴۷
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خواسته استراتژیک رهبری است

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خواسته استراتژیک رهبری است
حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به اینکه انتخابات صحنه جهاد همگانی است، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خواسته استراتژیک رهبرانقلاب است.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: مجلس زمانی در رأس امور است که مردم با احساس تکلیف و وظیفه شرعی، در انتخاب نمایندگان اصلح دقت کافی داشته باشند همچنین نمایندگان بدانند مجلس جایگاه مهم و در عین حال خطیر است؛ از این رو به آنانی که در پی تأمین منافع و رانتخواری‌ها هستند نباید اجازه بهره برداری داد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه مجلس قوی در گرو انتخاب اصلح است، افزود: حضور مردم در صحنه انتخابات، مطالبه و نظارت بر عملکرد مجلسی‌ها در راستای خدمت رسانی، باید از سوی نخبگان مورد توجه قرار گیرد، نه تنها مردم در صحنه انتخابات برای اصلح حضور داشته باشند بلکه بر شایستگی انتخاب شان نظارت بکنند.

این مقام مسئول در رابطه با وظایف روحانیت در تبیین انتخاب اصلح ادامه داد: وظیفه روحانیت دعوت مردم به حضور در صحنه انتخابات است؛ حضور پررنگ در صحنه انتخابات کمک به امنیت و جایگاه بین المللی کشور محسوب می‌شود که مردم با رأی شان زمینه ساز چنین کمکی هستند.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به اینکه انتخابات صحنه جهاد همگانی است، اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خواسته استراتژیک رهبرانقلاب است همچنین روحانیت باید چارچوب‌هایی که رهبری برای نماینده اصلح و مجلس تراز انقلابی تبیین کرد را به گوش مردم برسانند.

وی با بیان اینکه طلاب حوزه علمیه استان در مساجد و ادارات به تبیین معیار‌های نماینده اصلح می‌پردازند، خاطرنشان کرد: مردم بررسی‌های لازم در انتخاب نماینده اصلح را انجام داده و بدانند شرکت در انتخابات، تکلیف و حق است و چنین حق و تکلیفی را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند تا ایرانی عزتمند و سربلند داشته باشیم و یاورانی برای ملت و رهبری به مجلس راه پیدا کنند./۹۴۵۶/ت210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
حاتم شرفی
ارسال نظرات