۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۴۰۴۵۱
مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان:

فرموده‌های رهبری در انتخاب اصلح فراموش نشود

فرموده‌های رهبری در انتخاب اصلح فراموش نشود
حجت الاسلام رجب پور گفت: با توجه به آگاهی بخشی و فرموده‌های رهبری در تعیین انتخاب اصلح امیدواریم شاهد انتخاب افراد اصلح و انقلابی باشیم.
حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیان داشت: مردم در همه عرصه‌های انقلاب در صحنه حضور پرشوری دارند و در انتخابات ۲ اسفند نیز شاهد چنین حضوری خواهیم بود.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه همیشه در صحنه انتخابات حضور پرشوری مشاهده می‌شود، گفت: رسانه ها، روزنامه ها، فضای مجازی و صاحبان تریبون در زمینه معرفی انتخاب اصلح تلاش مضاعفی نشان دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به آگاهی بخشی و فرموده‌های رهبری در تعیین انتخاب اصلح امیدواریم شاهد انتخاب افراد اصلح و انقلابی باشیم.

حجت الاسلام بهرام پور گفت: روحانیت در کنار مردم بوده و پیوند ناگسستنی دارد و با ارشادات و راهنمایی هایشان می‌توانند مردم را در انتخاب شاخصه‌های لازم آن هم با توجه به بیانات رهبری و امام راحل آگاه کنند.

وی در پایان از همه مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد و افزود: حضور پرشور اقتدار ایران اسلامی و یأس دشمنان را به همراه خواهد داشت./۹۴۵۶/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حاتم شرفی
ارسال نظرات