۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۴۰۴۵۸
امام جمعه اهل سنت خراسان شمالی:

حضور حداکثری شیعه و سنی در انتخابات نمایش اتحاد است

حضور حداکثری شیعه و سنی در انتخابات نمایش اتحاد است
امام جمعه اهل سنت خراسان شمالی گفت: مردم همیشه در صحنه در رخداد پیش رو نیز همانند گذشته وحدت و اتحاد خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

آخوند آنا پروانه، امام جمعه اهل سنت ‌راز و جرگلان، در گفت وگو با خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  ضمن دعوت از مردم برای ‌حضور حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: در انتخابات باید شایسته‌سالاری ملاک باشد.

وی اظهار داشت: مردم در انتخابات نباید به دنبال قومیت و قوم‌گرایی بروند زیرا وحدت ملی مردم باعث عقب‌نشینی دشمن خواهد شد و دشمنان از این ترس دارند که مردم ایران در انتخابات مشارکت بیشتری داشته باشند که در این بین مردم باید از ظرفیت های موجود در جهت پاسخ به آنان و تجلی وحدت استفاده کنند.

آخوند پروانه افزود: استکبار جهانی و ایادی آن فکر می‌کردند در زمان حاضر بین مردم وحدت وجود ندارد در حالی که حضور حماسی آنها در راهپیمایی 22 بهمن امسال نمودی از جلوه بیعت مردم با ولایت بود.

امام جمعه اهل سنت حصارچه تصریح کرد: گردنه‌های پر پیچ و خم انقلاب اسلامی در سایه وحدت، اتحاد و حضور پر شور مردم ولایتمدار در صحنه‌های سیاسی پشت سرگذاشته شده است ولی دشمن با برنامه‌های گوناگون در پی رسوخ به افکار ایرانیان است. مردم همیشه در صحنه در رخداد پیش رو نیز همانند گذشته وحدت و اتحاد خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه از توابع شهرستان راز و جرگلان گفت: حضور حداکثری در انتخابات نمایانگر وحدت اسلامی است زیرا که تاریخ ثابت کرده وحدت و یکپارچگی ملی شکست دشمنان را به دنبال دارد./9314//310/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات