۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۴۰۵۰۰

حضور اعضای جامعه مدرسین در مراسم ختم مرحوم گل پرور

حضور اعضای جامعه مدرسین در مراسم ختم مرحوم گل پرور
مراسم ختم مرحوم مهندس محمود گل پرور با حضور شماری از اعضای برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماری از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای قم با حضور در مجلس بزرگداشت مرحوم مهندس محمود گل پرور یاد و خاطره مدیر فقید فناوری اطلاعات این نهاد حوزوی را گرامی داشتند.

در این مراسم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، شخصیت های مختلفی از جمله حضرات آقایان: مقتدایی،‌ حسینی بوشهری، خاتمی، غروی، کعبی، فقیهی، عبداللهی، وافی، نظری شاهرودی، آشتیانی، جمشیدی و حجج‌الاسلام والمسلمین آقایان فرخ فال و بنیادی رییس و نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین و همچنین خانواده آن مرحوم و همکاران جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور داشتند.

حضور اعضای جامعه مدرسین در مراسم ختم مرحوم گل پرور

حاضران در این مراسم با قرائت قرآن و ذکر فاتحه یاد و خاطره آن مرحوم را که از کارکنان با سابقه جامعه مدرسین بود را گرامی داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی به سخنرانی پرداخت و گوشه هایی از ویژگی های اخلاقی مرحوم گل پرور را تشریح کرد.

حضور اعضای جامعه مدرسین در مراسم ختم مرحوم گل پرور

گفتنی است، محمود گل پرور مدیر فناوری اطلاعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که مدتی با بیماری سرطان دست و پنچه نرم می کرد، 23 بهمن ماه دار فانی را وداع گفت.

پیکر آن مرحوم جمعه 25 بهمن ماه پس از اقامه نماز توسط آیت الله حسینی بوشهری در جوار گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.

همچنین در مجلس ختمی که جمعه شب(25 بهمن ماه) از سوی خانواده و بستگان آن مرحوم در مسجد فاطمیه خیابان نوزده دی قم برگزار شد، شمار دیگری از علما، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شخصیت های برجسته حوزه از جمله آیت الله مصباح یزدی حضور پیدا کردند. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات