۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۴۰۵۰۳
آیت الله موسوی اصفهانی:

انتخابات یک رکن سرنوشت ساز برای ایران اسلامی است

انتخابات یک رکن سرنوشت ساز برای ایران اسلامی است
مدیر حوزه علمیه همدان گفت: مردم گرفتار مشکلات معیشتی هستند، اما این مسأله نباید سبب کم رنگ شدن انتخابات شود، زیرا همین مردم باید سرنوشت خود را با انتخاب اصلح تغییر دهند.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم ایران اسلامی در انتخابات پیش رو گفت: مردم ایران اسلامی 41 سال است که پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و راهپیمایی 22 بهمن‌ماه خود گواه این مسئله است.

وی در ادامه با اشاره به تشییع باعظمت سردار سلیمانی تصریح کرد: تشییع پیکر مطهر شهید سلمانی آن‌هم به‌صورت جهانی نشان داد که غرب نمی‌تواند برای ما تصمیم‌گیری کند و ایران از تحدید و حمله ترسی ندارد.

عضو خبرگان رهبری بابیان اینکه رفع مشکلات معیشتی جامعه حق مردم است اظهار داشت: مردم از مسئولان جامعه گلایه دارند و مسئولان باید به فکر مردم باشند.

وی ادامه داد: این صحیح است که دولت و مجلس فعلی به‌خوبی نتوانسته نیازهای مردم را رفع کند اما مردم ایران باید بدانند که حضور در عرصه انتخابات خود حمایت از اسلام، انقلاب و ایران اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه همدان بیان داشت: انتخاب اصلح وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی است و ما باید بدانیم که آینده ایران به دستت تک‌تک مردم و بارأی آن‌ها رقم می‌خورد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه شورای نگهبان خاطرنشان کرد: شورای نگهبان وظیفه خطیری بر عهده دارد و مردم نیز با انتخاب اصلح این وظیفه مهم را تکمیل خواهند کرد.

آیت‌الله موسوی اصفهانی بابیان ضرورت دقت در انتخاب افراد گفت: چرا 90 نفر از نمایندگان مجلس فعلی دارای پرونده‌های فساد اخلاقی و مالی هستند.

وی در پایان یادآور شد: این درست است که انقلاب اسلامی با پشتوانه تفکری الهی بنانهاده شده است اما مردم باید برای پاسداری از این ارزش مهم در عرصه‌هایی همچون انتخابات پیش رو پیش‌گام باشند./979//302/خ

هادی شاملو
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
شاید عده ای می خواستند خبر ابتلا به کورونا دو روز مانده به انتخابات رسانه ای شود تا بلکه اندکی هم که شده، از شور انتخاباتی مردم بکاهند!
حواسمان باشد فریب نخوریم.
0
0