۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۴۰۵۰۵
معاون آموزش حوزه علمیه دورود:

حضور مردم برای تشکیل مجلسی انقلابی ضروری است

حضور مردم برای تشکیل مجلسی انقلابی ضروری است
معاون آموزش حوزه علمیه برادران دورود بر ضرورت حضور مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: این حضور برای انتخاب فرد اصلح و تشکیل مجلسی انقلابی ضروری است.

حجت الاسلام احمد شاملویی، معاون آموزش حوزه علمیه برادران دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مجلس شورای اسلامی قوی ترین نهاد قانونی در کشور است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی نهادی قانون گذار و نظارتی است و می تواند در تمام امور کشور حتی در امور اجرایی دخالت داشته باشد و شرکت در انتخابات لازمه انتخاب فرد اصلح و تشکیل مجلس انقلابی است.

حجت الاسلام شاملویی بیان کرد: عناصری که وارد مجلس می شوند باید اصلح، معتقد به نظام و انقلاب، مجاهد و در برابر زورگویان داخلی و خارجی مقاوم باشند و ایستادگی کنند که این مهم نیازمند قدرت باطنی است.

وی اظهار داشت: همه به عنوان یک تکلیف باید در انتخابات شرکت کنیم و طبق تحقیق و بررسی افراد کارآمد را انتخاب کنیم، افرادی که بتوانند مشکلات مردم و جامعه را برطرف کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه برادران دورود اظهار داشت: شرکت در انتخابات لازمه نقش آفرینی در رفع مشکلات مردم و آینده کشور است، اگر شرکت نکنیم و نقشی در انتخاب فرد اصلح نداشته باشیم چطور می توانیم انتظار داشته باشیم مشکلات برطرف شود.

حجت الاسلام شاملویی اظهار داشت: تشکیل مجلسی قوی، با ایمان و انقلابی که به آرمان­های انقلاب و نظام پایبند باشد، این آرمان ها را بفهمد و بشناسد می تواند در رفع مشکلات کشور و مردم نقش آفرینی کند./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
شاید عده ای می خواستند خبر ابتلا به کورونا دو روز مانده به انتخابات رسانه ای شود تا بلکه اندکی هم که شده، از شور انتخاباتی مردم بکاهند!
حواسمان باشد فریب نخوریم.
0
0