۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۴۰۵۳۶

دعوت مراجع تقلید از مردم ایران برای حماسه آفرینی در انتخابات

دعوت مراجع تقلید از مردم ایران برای حماسه آفرینی در انتخابات
مراجع تقلید مردم انقلابی، آگاه و بصیر ایران اسلامی را به حضور پرشور در انتخابات پیش رو دعوت کردند و حضور مردم را مایه پیشرفت کشور و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان دانستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مراجع تقلید طی سخنانی در دروس خارج خود مردم انقلابی، آگاه و بصیر ایران اسلامی را به حضور پرشور در انتخابات پیش رو دعوت کردند و حضور مردم را مایه پیشرفت کشور و خنثی شدن توطئه های دشمنان دانستند.

مراجع تقلید حضور مردم در انتخابات را تکلیفی شرعی و قانونی دانستند و ابراز امیدواری کردند که مردم با انتخاب بهترین افراد به تکلیف خود به درستی عمل کنند.

آیت الله نوری همدانی: شرکت در انتخابات واجب است | با حضور خود دشمن را ناامید کنیم

این مرجع تقلید با تأکید بر این که شرکت در انتخابات واجب است، گفت: باید در انتخابات حضور پرشوری داشته باشیم و توجه کنیم که دشمنان قسم خورده ما سرمایه گذاری کردند و در کمین هستند تا از هر فرصتی علیه انقلاب استفاده کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی یکی از راه های مهم ناامید کردن دشمن شرکت در انتخابات است، ابراز داشت: از همه مردم دعوت می کنیم برای عظمت کشور خود حضور گسترده و پرشوری در انتخابات داشته باشند.

وی عنوان کرد: دشمن با تبلیغات خود سعی می کند مردم کمتر در انتخابات شرکت کنند تا در نهایت بگویند مردم نسبت به نظام اسلامی بی علاقه شده اند، باید ایمان، علاقه و هوشیاری خود را مانند حضور در تشییع حاج قاسم و 22 بهمن نشان دهیم و انتخاباتی دشمن شکن برگزار کنیم.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: باید افرادی را انتخاب کنیم که انقلابی، متدین، مخلص، دشمن شناس، دشمن ستیز، خدمتگزار و متعهد باشند، باید بار دیگر به جهانیان ثابت کنیم که به نظام اسلامی علاقه داریم و به آن وفادار هستیم.

آیت الله مکارم شیرازی: با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رای دشمن ناکام و مایوس می شود

حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز با دعوت از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات گفت: دشمنان به حضور و استقبال کمرنگ مردم از انتخابات دوم اسفندماه امید بسته اند، بنابراین ما باید با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رای دشمن را ناکام و مایوس کنیم؛ اما اگر استقبال کم باشد آنها برای فشار و تحریم بیشتر امیدوار می شوند.

این مرجع تقلید یادآورشد: دشمنان سخت ترین تحریم های تاریخ را علیه ایران و ملت ما اعمال کردند اما اثر نکرد، عقل می گوید که باید در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشته باشیم و ثابت کنیم ایران کشوری مستقل و نظام اسلامی نظامی پایدار و با صلابت است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: بر همه لازم است که روز جمعه در انتخابات شرکت کنند و ان شاءالله نتیجه خوبی هم گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به دلایل مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت: بخشی از این مشکل ناشی از فشار و تحریم ظالمانه دشمن و هزینه استقلال کشور و بخش دیگر نیز ناشی از مشکل مدیریتی است؛ ما معتقدیم اگر مدیریت صحیح باشد بخش قابل توجهی از مشکلات حل می شود.

آیت الله سبحانی: شرکت در انتخابات از الزامات شرعی و در راستای حفظ نظام است

رأی دادن را از الزامات شرعی دانست و ادامه داد: حفظ نظام از اوجب واجبات به شمار می رود، حفظ نظام با همین انتخابات است و عمل روز جمعه ما مکمل راهپیمایی 22 بهمن است.

حضرت آیت الله سبحانی اظهار داشت: برای این که دشمن را خوار و پست کنیم باید حضور پرشور و جدی داشته باشیم و مردم را برای حضور بیشتر تشویق کنیم.

این مرجع تقلید تأکید کرد که باید به نامزد مومن، معتقد به خدا و کاردان رای دهیم و بدانیم شرکت در انتخابات "ضامن جمهوریت نظام" است.

وی افزود: جایی که سرنوشت ما به آن بستگی دارد باید در انتخابات آن حساس و مشارکت جدی داشته باشیم، علاوه بر شرکت پرشور در انتخابات باید به نامزد مومن و معتقد به خدا و دین اسلام و کاردان رای بدهیم.

آیت الله علوی گرگانی: همه مردم برای تضمین آینده کشور در انتخابات مشارکت داشته باشند

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم گفت: در انتخابات مجلس دو موضوع مهم و خطیر باید مورد توجه قرار گیرد، ابتدا شرکت در انتخابات مجلس است که همگان باید مشارکت داشته باشند و مشارکت یک وظیفه است.

وی افزود: ثانیاً باید افرادی را انتخاب کرد که صلاحیت ورود به خانه ملت را داشته باشند و نباید کلید خانه ملت را به دست هر کسی سپرد بلکه باید کلید را به اهلش بسپاریم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ابراز داشت: مجلس خانه ملت و خانه همه مردم  و حق همگان است، همان‌گونه که امام راحل تاکید کردند مجلس دارای اهمیت زیادی است. افراد معتقد، متدین و حامی ولایت فقیه باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

محمد قمین
ارسال نظرات