۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۴۰۵۴۳
مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج مطرح کرد؛

حضور حداکثری و انتخاب اصلح وظیفه‌ای همگانی

حضور حداکثری و انتخاب اصلح وظیفه‌ای همگانی
حجت‌الاسلام موسیوند گفت: همه آحاد ملت باید با تحقیق و تحلیل درست از انتخابات در این عرصه مهم حضور پیدا کنند و در کنار حضور خود فرد باصلاحیتی را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام عباس موسیوند مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به اهمیت انتخابات پیشرو ابراز داشت: پشتیبانی مردم یکی از مهم‌ترین مؤلفه قدرت هر کشور به شمار می‌آید.

وی بابیان اینکه مردم ایران اسلامی باید همه و همه در انتخابات روز جمعه حضورداشته باشند، گفت:  مردم ایران باید با حضور در عرصه انتخابات پشتیبان اسلام، انقلاب و ایران اسلامی باشند.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج اظهار داشت: حضور در انتخابات نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه در منطقه خاورمیانه دارای اهمیت بالایی است زیرا چشم تمام آزادی خواهان جهان به ایران اسلامی است.

وی در ادامه بابیان اینکه مسئولان باید به فکر مشکلات معیشتی مردم باشند خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال این هستند که انتخابات ایران را تضعیف کنند و حضور مردم در انتخابات به‌مثابه مشت محکمی بر دهان آن‌ها است.

حجت‌الاسلام موسیوند گفت: مردم باید توجه داشته باشند که انتخاب اصلح می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را از بین ببرد.

وی ادامه داد: همه آحاد ملت باید با تحقیق و تحلیل درست از انتخابات در این عرصه مهم حضور پیدا کنند و در کنار حضور خود فرد باصلاحیتی را انتخاب کنند.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب بابیان شاخصه‌های یک نماینده اصلح حجت را بر همه تمام کرد و ما باید انتخاب خود را در قالب فردی شجاع، مؤمن و دشمن‌ستیز عملیاتی کنیم./979//310/خ

هادی شاملو
ارسال نظرات