۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۶۴۰۵۵۶
نماینده ولی فقیه در لرستان در گفت وگو با رسا:

دوم اسفند روز سرنوشت ساز ملت ایران است

دوم اسفند روز سرنوشت ساز ملت ایران است
نماینده ولی فقیه در لرستان انتخابات دوم اسفند را سرنوشت ساز خواند و گفت: حضور حداکثری مردم برای رقم زدن این روز تاریخی مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با دعوت از حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی بیان داشت: انتخابات فرصتی مناسب برای انتخاب فرد اصلح و تعیین سرنوشت کشور است.

وی با بیان اینکه یکی از پایه های نظپامر بر انتخابات استوار است، افزود: صحنه انتخابات صحنه خدمت است و فردی که برای ورود به مجلس انتخاب می شود باید خدمتگزار مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان وجود اختلاف سلیقه در انتخابات را طبیعی دانست و تأکید کرد: این اختلاف سلیقه ها نباید سبب ایجاد مشکل شود و باید در سایه همدلی و وحدت در انتخاب فرد اصلح هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: هر فردی که با رأی مردم به مجلس شورای اسلامی ورود پیدا می کند باید خدمتگزار مردم باشد و هدفش توسعه، پیشرفت و آبادانی بوده و برای رفع مشکلات مردم قدم بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اهمیت انتخابات دوم اسفند در تعیین سرنوشت مردم و کشور اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری و آگاهانه خویش باری دیگر برگ زرینی بر تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.

وی افزود: همانگونه که مراسم راهپیمایی 22 بهمن باشکوه برگزار شد، ملت ایران در تکمیل این حضور دوم اسفند ماه پای صندوق های رأی می ایند تا باری دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک بگویند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: مردم در سایه همدلی و وحدت دوم اسفند ماه در انتخابات شرکت می کنند تا در تعیین سرنوشت خویش مشارکت داشته باشند و راه نفوذ دشمن را ببندند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: شرکت ملت ایران اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشت‌ محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام است./9451//302/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات