۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۸
کد خبر: ۶۴۰۵۸۹
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

در انتخابات شرکت نکنیم دیگران برای ما تصمیم می‌گیرند

در انتخابات شرکت نکنیم دیگران برای ما تصمیم می‌گیرند
فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه عقل و منطق و شرع حاکم بر لزوم مشارکت در انتخابات است، گفت: یک نماینده باید از عقلانیت و جرأت اقدام برخوردار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا،  با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات و لزوم انتخاب فرد اصلح برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات یعنی تعیین افرادی که هرساله برنامه یک ساله تمشیت امور یک ساله کشور را بررسی و به تصویب می رسانند و یک خانواده بزرگ هستند.

وی افزود: اگر در انتخابات شرکت نکنیم افراد دیگری برای ما تصمیم می گیرند که در این صورت اگر اشتباه باشد حق اعتراضی برای ما باقی نمی ماند بنابراین در انتخابات، مشارکت بالا و دقت بالا هم تصمیمات آنها را دقیق می کند و هم استحکام بیشتری می بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که عقل و منطق و شرع حاکم بر لزوم مشارکت در انتخابات است، گفت: هیچ کس نباید برای عدم شرکت در این عرصه حیاتی و مهم عذری بیاورد.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به شاخصه ها و ویژگی های نمایندگان اصلاح خاطرنشان کرد: باید به کسی رأی بدهیم که شاخص های مطرح شده در کلام رهبر معظم انقلاب را داشته باشند که از جمله آنها عقلانیت مناسب و جرأت اقدام است.

استاد درس خارج حوزه در پایان خاطرنشان کرد: اخلاص در عمل، دوری از منافع شخصی و دنیایی و فکر کردن برای مردم و منافع آنها از دیگر شاخصه هایی است که باید برای انتخاب نمایندگان خود به آنها توجه داشته باشیم./1330/

ارسال نظرات