۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۶۴۰۶۰۴
معاون تهذیب مدرسه علمیه ولی‌عصر شهر سامن:

انتخاب صحیح سبب آبادانی کشور می شود

انتخاب صحیح سبب آبادانی کشور می شود
حجت‌الاسلام مشفق گفت: مردم کشور باید اختلاف‌سلیقه‌ها را کنار بگذارند و با وحدت وهمدلی به آبادانی کشور بیاندیشند وبا حضور خود پای صندوق رأی بار دیگر حماسه‌ای نو بیافرینند.

حجت‌الاسلام مهدی مشفق معاون تهذیب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) شهر سامن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات سبب دلسرد شدن دشمنان انقلاب و اسلام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی موجود در کشور تصریح کرد: این درست است که ما در کشور مشکلات فراوانی داریم اما انتخاب ما می‌تواند بخش قابل‌توجهی از مشکلات کشور را کم کند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) شهر سامن اظهار داشت: شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال این مسئله هستند که یک حوزه انتخابی خلوت شود تا مانور رسانه‌ای بدهند.

وی ادامه داد: مردم کشور باید اختلاف‌سلیقه‌ها را کنار بگذارند و با وحدت و همدلی به آبادانی کشور بیاندیشند و با حضور خود پای صندوق رأی بار دیگر حماسه‌ای نو بیافرینند.

حجت‌الاسلام مشفق گفت: حماسه حضور دارای اهمیت فراوانی است اما انتخاب اصلح نیز خود در انتخابات مهم است و همه باید با تحقیق انتخابی صحیح داشته باشند.

وی در ادامه بابیان اینکه باید روحانیان در جامعه بصیرت افزا باشند گفت: روحانیت باید راه صحیح و نحوه انتخاب درست را به مردم قبل از انتخابات آموزش دهند.

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب نسبت به انتخاب اصلح گفت: رهبر معظم انقلاب ملاک‌ها و نقشه راه انتخاب اصلح را بیان کردند و مردم باید طبق منویات ایشان در انتخاب اصلح عمل کنند./979//302/خ

هادی شاملو
ارسال نظرات