۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۶۴۰۶۰۷
مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری:

ملت، بزرگترین برنده انتخابات است

ملت، بزرگترین برنده انتخابات است
حجت الاسلام احمدی گفت: همه مردم به خصوص برندگان انتخابات و طرفداران ایشان باید بدانند ملت، بزرگترین برنده انتخابات است.
حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به برگزاری انتخابات در دوم اسفندماه جاری در سراسر کشور خاطرنشان کرد: انتخابات در یک کشور مردم سالار، ظرفیت اصلی برای اثبات پایگاه اجتماعی آن است که اگر با قدرت و برد خبری وسیع، وحدت ملی را در پشتیبانی از نظام به نمایش بگذارد، بهره کافی از ظرفیت اجتماعی آن برده شده است.

وی با اشاره به اینکه بی رونق کردن انتخابات مهمترین هدف دشمن است، افزود: دشمن در کمرنگ جلوه دادن انتخابات همیشه ناکام بوده است؛ بنابراین تمام توان خود را صرف ایجاد اختلال در بهره برداری پس از آن می‌کند همانگونه که در انتخابات ۸۸ موفق به این کار شد.

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر اینکه روز انتخابات، بهترین زمان نمایش الگوی مردم سالاری دینی و یأس دشمن است، ابراز کرد: همه مردم به خصوص برندگان انتخابات و طرفداران ایشان باید بدانند ملت، بزرگترین برنده انتخابات است.

مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پذیرش نتیجه انتخابات یک حق الناس است، خاطرنشان کرد: خدشه در سلامت انتخابات، بدون هیچ دلیل و مدرکی از عادت‌های بد است که متأسفانه رایج شده و باید نسبت به این امر توجه ویژه صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه سرنوشت آینده کشور در انتخابات فردا رقم می‌خورد، افزود: به یقین ایران مقتدر و قوی زمانی محقق می‌شود که مجلس انقلابی شکل گیرد؛ مردم انتخاب آگاهانه و هوشمندانه داشته باشند.

حجت الاسلام احمدی، تقوای الهی، پرهیز از دنیا طلبی، تخصص، تعهد و پایبندی به فرامین پروردگار متعال را از مهمترین شرط‌های یک نماینده انقلابی دانست و تصریح کرد: حضرت علی (ع) فرمودند «سزاوار‌ترین مردم به امر حاکمیت و حکومت، کسی است که نسبت به همه مدیرتر و توانمندتر به امر حکومت باشد و از تمام افراد حکم خدا را بهتر بداند.» /۹۴۵۷/ت210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات