۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۵
کد خبر: ۶۴۰۶۲۲
طحان نظیف:

تحریم آمریکا مدال افتخار شورای نگهبان است

تحریم آمریکا مدال افتخار شورای نگهبان است
عضو حقوقدان شورای نگهبان به تحریم ۵ عضو این شورا توسط آمریکایی‌ها واکنش نشان داد و تأکید کرد که تحریم آمریکا مدال افتخار شورای نگهبان است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در گفتگوی تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به تحریم اعضای شورای نگهبان توسط آمریکا، گفت: این اقدام آمریکایی‌ها مدال افتخاری برای اعضای شورای نگهبان است و من این اتفاق را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی افزود: خوشحالم از اینکه دشمنان ایران ناراحت هستند و عملکرد شورای نگهبان در عمل به مر قانون در بررسی صلاحیت‌ها و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس، قاتلان سردار سلیمانی را به این نقطه رساند که دست به چنین اقداماتی بزنند.

طحان نظیف تاکید کرد: آمریکایی‌ها حتی نتوانستند یک روز مانده به انتخابات به عنوان جشن ملی ایرانیان، بغض و کینه خود را پنهان کنند و دست به تحریم‌های بی اثر زدند.

ی تصریح کرد: ما همه در خاطر داریم که حضرت امام می‌فرمودند اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت شد بدانید کار خود را درست انجام داده‌اید.

عضو حقوقدان شورای نگهبان در خاتمه تاکید کرد: البته شورای نگهبان مدال اصلی خود را چند روز پیش با افتخار از رهبر فرزانه انقلاب دریافت کرد، آنجاکه معظم له با بیانات حکیمانه خود از شورای نگهبان دفاع کردند و خستگی تلاش شبانه روزی اعضا و همکاران ما در شورای نگهبان را درآوردند.

محمد قمین
ارسال نظرات