۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۶۴۰۶۳۵
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

انتخابات سبب برطرف شدن مشکلات می شود

انتخابات سبب برطرف شدن مشکلات می شود
امام جمعه همدان با بیان اینکه انتخابات سبب برطرف شدن مشکلات می شود، گفت: ریل گذاری بوسله مجلس انجام می شود و مجلس قوی و کارآمد باعث حرکت بیش از پیش کشور می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم یادواره شهدای والفجر 8 همدان که شب گذشته در مسجد مهدیه برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه شهدا اظهار داشت: صداقت در رفتار و گفتار سبب عزت و سربلندی انسان در این دنیا و آخرت می شود.

وی در ادامه ابراز داشت: شهید سلیمانی و شهدای دفاع مقدس و به ویژه شهدای عملیات والفجر 8 در مقام عمل نشان دادند که در گفتار و رفتار صادق هستند.

امام جمعه همدان با اشاره به جنگ احزاب خاطر نشان کرد: در بحبوحه جنگ احزاب بسیاری از افراد و قبیله ها با وجود آن که با پیامبر پیمان بسته بودند ایشان را تنها گذاشتند.

وی با بیان اینکه انتخابات در کشور سبب برطرف شدن مشکلات می شود، گفت: ریل گذاری بوسله مجلس انجام می شود و مجلس قوی و کارآمد باعث حرکت بیش از پیش کشور می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان گفت: امروز جنگ در زمین انتخابات است و ما که با خداوند پیمان بسته ایم نباید عرصه و میدان را خالی کنیم و می بایست در این شرایط وظیفه اصلی خود که همان انتخاب اصلح است را انجام دهیم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات