۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۶۴۰۶۳۷
نماینده ولی فقیه در مازندران پس از شرکت در انتخابات:

تحقق ایرانی قوی، امن و سالم در پرتو حضور حداکثری مردم در انتخابات است

تحقق ایرانی قوی، امن و سالم در پرتو حضور حداکثری مردم در انتخابات است
نماینده ولی فقیه در مازندران، یک ایران امن، قوی و سالم را در پرتو حضور باشکوه مردم در انتخابات دانست و گفت: این حضور برای کشورمان عزت، قدرت، قوت و شوکت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران دقایقی قبل با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در امامزاده یحیی (ع) ساری، رأی خود را به صندوق انداخت.
 
وی در حاشیه این مراسم امروز را یوم الله دیگری عنوان کرد و گفت: انتظار ما از مردم ایران و مازندران این است از این فرصت و نعمتی که خدا به منظور تعیین سرنوشت کشور و مجلس در اختیار ما قرار داده استفاده کنیم تا یک قوت و قدرت ملی ما را رقم بزنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که بازتاب جهانی این حضور برای ما بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: این حضور برای کشور مایه عزت، قدرت، قوت و شوکت است و برای دشمنان بسیار مأیوس کننده و ناگوار است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که داشتن یک مجلس قوی در رشد و توسعه کشور و در مواجهه با سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی به طور حتم اثرگذار خواهد بود، بیان داشت: یک مجلس قوی برای کشورمان بسیار سرنوشت ساز خواهد بود.
 
امام جمعه ساری، یک مجلس قوی را شامل دو ویژگی دانست و خاطرنشان کرد: نخست باید نمایندگان قوی انتخاب کنیم و به مجلس بفرستیم و از میان کاندیداها فردی که اصلح، احسن، بهترین، قوی ترین، متعهد، متخصص، سالم و صالح از نظر اخلاقی و دینی انتخاب کنیم و  همچنین با حضور حداکثری و آراء بالا مجلس قوی شکل خواهد کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که انتظار ما حضور چشم گیر مردم در انتخابات است، تصریح کرد: ملت عزیز ایران اسلامی و مازندرانی‌های ولایت مدار نیز همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند به ساعت پایانی نگذارند و این حضور پای صندوق‌های رأی همانند نماز اول باشد بهتر است.
 
وی افزود: آن‌هایی که دینی و مذهبی فکر می‌کنند و با انگیزه خدایی و آن‌هایی که ملی فکر می‌کنند با انگیزه وطن خواهانه و هر کسی با هر نیت و انگیزه‌ای که دارد برای اعتلای این کشور باید گام بردارد و یک ایران امن و سالم در پرتو حضور باشکوه مردم است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: همه باید حضور پیدا کنیم و از خدای بزرگ می‌خواهم که امروز را مبارک قرار بدهد و یوم الله دیگری قرار دهد تا عزت ایران اسلامی تأمین بشود و قطعاً مردم بصیرت و فهیم ما که ثابت کردند که همه جا اقدام به هنگام دارند امروز هم این ویژگی و برجستگی را از خودشان نشان خواهند داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی با وضو این فریضه ارزشمند را انجام دهند تا با این اقدام خود هم قلب امام زمان (عج)، امام راحل، روح شهیدان و به ویژه روح شهید سلیمانی که امروز نگاه می‌کند چگونه حضور پیدا می‌کنند و با این حضور راه مقاومت اسلامی در حوزه و منطقه ادامه پیدا کند./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات