۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۶۴۰۶۵۷
امام جمعه بابل:

حل مشکلات کشور در گرو تشکیل مجلسی قوی و کارآمد است

حل مشکلات کشور در گرو تشکیل مجلسی قوی و کارآمد است
امام جمعه بابل گفت: راه حل معضلات جامعه رأی ندادن نیست بلکه در این است که رأی بدهیم و یک مجلس قوی و کارآمد و نمایندگانی موفق را در این رابطه انتخاب کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل دقایقی قبل با حضور در شعبه اخذ رأی در امامزاده قاسم (ع) این شهرستان رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در حاشیه انداختن رأی خود در جمع خبرنگاران، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را نوعی مشارکت در سرنوشت خود دانست و افزود: با توجه به نقش مؤثر و اساسی مجلس شورای اسلامی در صلاح و رفع مشکلات و معضلات مردم باید حضور حداکثری داشته باشیم.

امام جمعه بابل با اشاره به مشکلات امروز جامعه، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در رفع این مشکلات را بسیار مهم دانست و افزود: راه حل معضلات جامعه رأی ندادن نیست بلکه در این است که رأی بدهیم و یک مجلس قوی و کارآمد و نمایندگانی موفق را در این رابطه انتخاب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد: با انتخاب صحیح خود و نمایندگانی موفق که برآیند این افراد از شهر‌ها و استان‌های مختلف از سراسر کشور یک مجلس کارآمد، موفق و انقلابی در این زمینه بتواند گره کشای مشکلات و معضلات جامعه ما باشد.
 
وی، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را عامل عزت و اقتدار کشور دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران امروز با حضور خلق حماسه حضور خود دشمن را ناامید خواهند کرد.
 
امام جمعه بابل با بیان این که انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد، بیان داشت: این حضور مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان انقلاب خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که امروز تشکیل یک مجلس قوی و انقلابی امری ضروری است، تصریح کرد: تحقق این امر نیازمند حضور حداکثری مردم در انتخابات است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
چه حدیث مهمی از امیرالمومنین علی علیه السلام: نتیجه تجربه انتخاب خوب است
1
0