۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۶۴۰۶۶۵
آیت الله حیدری:

حضور در انتخابات سیلی محکمی به آمریکا است

حضور در انتخابات سیلی محکمی به آمریکا است
آیت الله حیدری با اشاره به اینکه حضور در انتخابات سیلی محکمی به آمریکا است، گفت: در چنین روزی که به فرموده رهبری روز جهاد عمومی است، باید پای صندوق‌های رأی حاضر شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز با حضور در مسجد جوادالائمه رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رأی دهی یک عبادت است، اظهار داشت: مؤمنان با حضور در پای صندوق‌های رأی پی کسب رضایت خداوند و امام زمان (عج) هستند و به ندای امام و شهدا و رهبری لبیک می‌گویند.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه حضور در انتخابات سیلی محکمی به آمریکا است، اظهار داشت: آمریکایی که شهدایمان به ویژه سردار سلیمیان را به شهادت رساند، در چنین روزی که به فرموده رهبری روز جهاد عمومی است باید پای صندوق‌های رأی حاضر شد.
            پ/حضور در انتخابات سیلی محکمی به آمریکا است
وی ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های رأی لبیک گویی به امام و رهبری و زمینه سازی برای آماده ساختن کشور جهت انتخاب نمایندگان انقلابی، متدین و کارآمد است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد تا مجلسی اسلامی انقلابی شکل بگیرد و از درون آن دولت انقلابی شکل گیرد تا دولت و مجلس انقلابی پا به پای رهبری حرکت کنند و قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری برای ملت ایران فتح کنند./۹۴۵۶/پ210/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات