۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۶۴۰۶۶۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مجلس قدرتمند و بصیر مشکلات کشور را رفع و دشمن را مایوس می کند

مجلس قدرتمند و بصیر مشکلات کشور را رفع و دشمن را مایوس می کند
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: باید مجلس قدرتمند و بصیر داشته باشیم تا مشکلات کشور را رفع کرده و دشمن برای همیشه مایوس کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند همزمان با نخستین ساعات آغاز رای گیری، رای خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یک جشن برای ملت و برای دشمنان نیز بسیار تلخ و ناگوار است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: در گذشته مردم هیچ کاره بودند مانند کشورهای عربی که از خود هیچ اختیاری ندارند ایران هم شرایط آن‌ها را داشت.

وی تصریح کرد: استعمارگران از پادشاه تا مجلس و حتی کدخدای کشور را انتخاب کرده و به مردم کاری نداشتند و انقلاب اسلامی دشمن را از کشور اخراج کرد و اختیارات را از بیگانگان گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در نظام مردم سالاری مردم باید سرنوشت خود را تعیین کنند و دشمنان در گذشته همه ثروت این ملت را به یغما می‌بردند و ما را به وحشی گری متهم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه انتخابات ما برای دشمنان سخت است و به هر دلیل از هر دری برای آسیب زدن وارد می‌کنند، گفت: باید مجلس قدرتمند و بصیر داشته باشیم تا مشکلات کشور را رفع کرده و دشمن برای همیشه مایوس کند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
اینکه ما رای بدیم یاندیم ب هیچ کشوری مربوط نمیشه من خودم ازسیاست اصلا خوشم نمیاد ولی ب کشورهای اروپایی مربوط نیس ک ما رای بدیم یاندیم اگه کرونا گرفتیم مردیم مگه کشورهای خارجی میخوان جوابگوباشن اگه خودشون بودن چیکارمیکردن!!!!؟؟؟
1
0