۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۴۰۶۸۷
امام جمعه کرمان:

مجلس قوی به کشور اقتدار می دهد

مجلس قوی به کشور اقتدار می دهد
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی هر چه مجلس و نمایندگان قوی‌تری داشته باشیم اقتدار بیشتری داشته و هرچه پشتوانه مردمی قوی‌تری باشد مجلس مقتدرتری داریم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان در لحظات اولیه آغاز انتخابات در گلزار شهدا کرمان، گفت: شرکت در انتخابات وظیفه اصلی هر مسلمانی شمرده می‌شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه گلزار شهدای کرمان این روزها حال و هوای دیگری دارد، گفت: در این روزها شاهدیم که مردم در صفوف به هم فشرده در گلزار شهدای کرمان، منتظر ادای احترام به حاج قاسم هستند.

وی افزود: حضور آگاهانه در انتخابات سبب می‌شود که کشور مجلس قوی را داشته باشد تا با برنامه ریزی بهترین قوانین را بر کشور تصویب کند.
 
وی با اشاره به اینکه گاهی در انتخابات ممکن است دو نفر فاصله نزدیکی با هم داشته باشند افزود: مردم ما تلاش کنند که اصلح‌ترین فرد را روانه مجلس کنند چرا که در عرصه کلان ملی فاصله کم هم می‌توانند تاثیرات قابل توجهی داشته باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به اینکه بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی وظیفه مسؤولان و مردم سنگین شده است، خاطرنشان کرد: مجلس قوی اقتدار نظام را در مقابل دشمنان به دنبال دارد.

امام جمعه کرمان با یبان اینکه در گام دوم انقلاب قرار داریم و پس از شهادت سپهبد شهید سلیمانی وظیفه و مسئولیت ما سخت‌تر و سنگین‌تر شده است گفت: هر چه مجلس، نمایندگان قوی‌تری داشته باشد اقتدار بیشتری داشته و هر چه پشتوانه مردمی قوی‌تری داشته باشد مجلس مقتدرتری داریم./۱۳۸۰/پ210/ب1
ارسال نظرات