۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۴۰۷۰۰
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات کاشان:

حضور پای صندوق‌های رای نشانه آگاهی و بصیرت مردم است

حضور پای صندوق‌های رای نشانه آگاهی و بصیرت مردم است
حجت الاسلام بصیرتی گفت: با وجود شایعه پراکنی‌های دشمن مشارکت مردم در نخستین ساعات آغاز انتخابات نشانه آگاهی و بصیرت و عدم توجه مردم به شایعات دشمن است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی صبح امروز با حضور در شعبه سیار ۱۸۸ در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: برگزاری یازدهیمن دوره انتخابات مجلس در دوم اسفند به فرمایش رهبر معظم یکی از یوم الله‌های دیگر است.

وی افزود: ملت ایران دوم اسفند ماه نیز به مانند ۲۲ بهمن با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خواهد آفرید و با انتخاب نماینده اصلح سبب خواهد شد تا مجلس یازدهم مجلسی قوی و مقتدر باشد.

حجت الاسلام بصیرتی در ادامه شایعه پراکنی دشمن در آستانه انتخابات در رابطه با ویروس کرونا را ابزاری برای عدم مشارکت مردم در انتخابات دانست و گفت: با وجود شایعه پراکنی‌های دشمن مشارکت مردم در نخستین ساعات آغاز انتخابات نشانه آگاهی و بصیرت و عدم توجه مردم به شایعات دشمن است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات کاشان گفت: هیات نظارت بر انتخابات برای انتخابات مجلس همکاری و تعامل خوبی را در چارچوب قوانین با هیات اجرایی انتخابات شهرستان داشته است.

وی با اشاره به اینکه هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات دو بال برای برگزاری انتخابات در شهرستان کاشان هستند، یادآور شد: در شهرستان کاشان یکهزار ناظر بر کار انتخابات این شهرستان نظارت دارند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات کاشان افزود: در شهرستان کاشان ۲۴۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که از این تعداد ۱۳ شعبه از بخش قمصر کاشان برای انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان نظنز است.

به گفته وی امسال نخستین انتخابات به صورت نیمه الکترونیک با استفاده از دستگاه‌های احراز هویت برگزار می‌شود. 

لازم به ذکر است، ۲۴۳ هزار و ۲۱۰ نفر واجد شرایط رای در شهرستان کاشان هستند که از این تعداد بیش از ۷۰۰ نفر دانش آموز رای اولی هستند./۱۳۰۷/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات