۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۴۰۷۰۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

انتخابات یک عملیات و مانور سیاسی در نظام بین الملل است + فیلم

انتخابات یک عملیات و مانور سیاسی در نظام بین الملل است + فیلم
آیت الله نمازی از انتخابات به عنوان یک عملیات سیاسی و یک مانور سیاسی در نظام بین الملل نام برد و گفت: میدان انتخابات عرصه عملیات سیاسی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی صبح امروز با حضور در شعبه سیار ۱۸۸ در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: انتخابات یک عملیات سیاسی و یک مانور سیاسی در نظام بین الملل است.

وی افزود: با وجود همه توطئه‌های دشمنان اسلام از سوی بنگاه‌های سخن پراکنی در لندن برای منحرف کردن افکار عمومی و تشویق گروهک‌های ضد انقلاب برای تحریم انتخابات، اما به برکت هدایت‌های الهی و رهنمود‌های رهبرمعظم انقلاب و آگاهی و شعور بالای ملت ایران این توطئه خنثی و ملت ایران یکپارچه در خط مقدم مانور سیاسی انتخابات حاضر شده اند.

آیت الله نمازی گفت: حضور در انتخابات به مانند حضور در جبهه‌های دفاع مقدس است، با این تفاوت که میدان دفاع مقدس عرصه عملیات نظامی بود، اما میدان انتخابات عرصه عملیات سیاسی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: ملت ایران امروز با حضور تمام عیار خود در صحنه انتخابات نشان می‌دهد برای انجام تکلیف الهی با آگاهی و با بصیرت در خط مقدم انتخابات حضور یافته است و توطئه‌های دشمن هیچ تأثیری در افکار عمومی ندارد.

آیت الله نمازی همچنین از انقلاب اسلامی به عنوان یک امانت الهی نام برد و اضافه کرد: حکومت اسلامی آرمان همه اولیاء الهی بوده است و خداوند نعمت حکومت اسلامی را نصیب ملت ایران کرده است.

وی افزود: آرزوی امت خداجوی موحد از زمان حضرت ابراهیم تشکیل دولت کریمه امام عصر (عج) بوده و امروز انقلاب اسلامی برگرفته از دولت کریمه امام زمان (عج) است.

آیت الله نمازی ادامه داد: مسؤولان باید تلاش کنند تا دولت کریمه را با همان تعاریفی که در دعای، «اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَیْکَ فِی دَوْلَةٍ کَرِیمَةٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ» که عامل عزت اسلام و مسلمانان و ذلت نفاق است پیاده کنند.

وی افزود: ویژگی‌های دولت کریمه امروز در انقلاب اسلامی بروز و ظهور دارد و انقلاب اسلامی سبب عزت اسلام و مسلمین در سراسر جهان شده است و با شهادت حاج قاسم سلیمانی خروش عظیمی بر علیه آمریکا و استکبار جهانی سراسر دنیا را فرا گرفته است.

به گفته وی امروز انقلاب اسلامی در بین همه ملت‌های آزاده جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان دارای پایگاه و جایگاه است.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: مسؤولان نیز در قبال ملت ایران که این چنین در همه صحنه ها حضور دارند در شعار نه بلکه در عمل برای رفع مشکلات معیشتی مردم مسؤولیت دارند. 

آیت الله نمازی گفت: همانگونه که مردم وظیفه دارند از اسلام و نظام دفاع کنند، مسؤولان اجرایی نیز وظیفه دارند از مردم دفاغ کنند و برای رفاه و معیشت مردم تلاش کنند.

لازم به ذکر است، ۲۴۳ هزار و ۲۱۰ نفر واجد شرایط رای در شهرستان کاشان هستند که از این تعداد بیش از ۷۰۰ نفر دانش آموز رای اولی هستند./۱۳۰۷/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 14
 
تعداد بازدید : 7
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات