۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۴۰۷۰۷
حجت الاسلام والمسلمین معلمی:

حضور حداکثری مردم در انتخابات نمایش قدرت و عزت ملی است

حضور حداکثری مردم در انتخابات نمایش قدرت و عزت ملی است
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت بزرگ ایران امروز با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی بزرگترین نمایش قدرت و عزت ملی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، لازمه تحقق مردم سالاری دینی و دموکراسی در کشور را در گرو شرکت در انتخابات دانست و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات بسیاری، مردم را در تعیین سرنوشت خود و کشورشان مشارکت داده است.
 
وی، حضور در انتخابات را عامل تقویت اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف دانست و افزود: در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و نظام اسلامی، حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی می‌تواند پاسخ محکمی به این توطئه دشمنان باشد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن در سال‌های اخیر همه توان خود را به کار گرفت تا زمینه بدبینی مردم نسبت به انقلاب و نظام را فراهم کند، بیان داشت: اما ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی پاسخ محکمی به این تلاش‌های مذبوحانه دشمنان خواهد داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که امروز همه دنیا نظاره گر حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق‌های رأی هستند، خاطرنشان کرد: این حضور همه توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی را خنثی می‌کند.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی سرنوشت خود را تعیین می‌کنند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران امروز بزرگترین نمایش قدرت و عزت ملی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که همان طور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند مجلس در رأس امور قرار دارد، افزود: اهمیت جایگاه مجلس حتی از دولت نیز بیشتر است، چون دولت مجری مصوباتی است که نمایندگان در مجلس تصویب می‌کنند.
 
وی با بیان این که یک مجلس قوی می‌تواند دولت قوی تشکیل دهد، خاطرنشان کرد: مجلس انقلابی و قدرتمند می‌تواند دولت را تقویت و هم کنترل کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که این دوره از انتخابات پس از گام دوم انقلاب از اهمیت بسیار بالایی برخودار است، افزود: آحاد ملت بزرگ ایران باید حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، نظام، امام و رهبری، توطئه دشمنان را خنثی کنند.
 
امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت انتخاب اصلح از سوی مردم تأکید کرد و گفت: ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی به معیار‌ها و ملاک‌های بیان شده از سوی مقام معظم رهبری بیشتر توجه کنند.
 
وی ادامه داد: مردم باید افرادی خبره که اصلح، شایسته، انقلابی و دارای روحیه جهادی هستند را برای ورود به مجلس یازدهم برگزینند./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات