۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۴۰۷۱۸
تازه‌ترین اخبار انتخابات استان ایلام؛

حضور پرشور در سراسر منطقه مشهود است

حضور پرشور در سراسر منطقه مشهود است
در استان ایلام رأی‌گیری انتخابات مجلس با حضور پرشور مردم آغاز و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حضور پرشور و حماسی مردم ایلام و انگشتان رنگ‌شده دستان آنان نشان از آن دارد که امروز انگشتان دستان شهروندان ایلامی رنگین برای آن است که رای‌آنان سیلی به‌صورت ترامپ و دشمنان انقلاب اسلامی و پیروی از امر ولایت است و این حضور پاسداشت اثبات ولایتمداری و بصیرت و دشمن‌شناسی است.

حضوری که به گفته محمد نوذری رئیس ستاد انتخابات استان ایلام در 553 شعبه اخذ رأی بوده و 450 هزار نفر از جمعیت استان واجد شرایط رأی دادن هستند و همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در ایلام فراهم است.

استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که دو کرسی آن متعلق به حوزه شمالی شامل شهرستان‌های ایلام، سیروان، چرد اول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی است و یک کرسی متعلق به حوزه جنوبی شامل شهرستان‌های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

27 نفر در حوزه شمالی و 18 نفر در حوزه جنوبی در انتخابات مجلس در استان ایلام به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام رأی خود را به صندوق انداخت‌

حجت‌الاسلام والمسلمین الله کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام صبح امروز در شعبه شماره 68 واقع در مدرسه توحید شهر ایلام رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام در حاشیه حضور خود در شعبه اخذ رأی شماره 68 شهر ایلام به خبرنگار تسنیم گفت: حضور امروز شهروندان استان ایلام هم‌زمان با هم‌وطنان ایرانی در اقصی نقاط کشور، حضوری است که به دشمنان انقلاب اسلامی این پیام را می‌دهد که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند».

مردم به حمایت از انقلاب رای دادند

استاندار ایلام اظهار داشت: امروز مردم حضور خود را درصحنه‌ حمایت از انقلاب یک‌بار دیگر به نمایش می‌گذارند. آن‌ها همواره صفحات زرین انقلاب را رقم‌زده‌اند و امروز صفحه دیگری بر کتاب زرین انقلاب اضافه می‌کنند.

وی عنوان کرد: برخلاف تبلیغات مخالفان نظام و انقلاب که فکر می‌کردند حضور مردم کمرنگ و مردم پای صندوق رأی نخواهند آمد اما در همین ساعات اولیه مشاهده می‌کنیم مردم حضور چشمگیر خود را نشان دادند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات