۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۴۰۷۳۱
نماینده ولی فقیه در زنجان:

مردم رای دادن خود را به دقیقه ۹۰ موکول نکنند

مردم رای دادن خود را به دقیقه ۹۰ موکول نکنند
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مردم حضور در پای صندوق‌های رای را به دقیقه ۹۰ موکول نکرده و در ساعات اولیه رای خود را ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی صبح امروز در حاشیه حضور در یکی از شعبات اخذ رأی اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی و شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر توطئه‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران را خنثی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مردم زنجان همواره وفا بوده و آگاهانه در پای صندوق‌های رای حضور داشتند، گفت: مردم حضور در پای صندوق‌های رای را به دقیقه 90 موکول نکرده و در ساعات اولیه رای خود را ثبت کنند.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به ویژه نیروهای امنیتی، نظارتی و اجرایی افزود: از حضور پر رنگ رسانه‌ها که منعکس‌کننده وفاداری مردم در پای صندوق‌های رای هستند، تقدیر می‌کنم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با درخواست از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات بیان کرد: از مردم وفادار مومن و ولایی هم استانی‌ها تشکر می‌کنم و درخواست دارم زودتر در انتخابات شرکت کنند./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات