۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۴۰۷۳۹

‌حضور پرشور مردم ولایت مدار استان قزوین پای صندوق های رای

‌حضور پرشور مردم ولایت مدار استان قزوین پای صندوق های رای
مردم غیور قزوین با حضور شایسته خود در انتخابات، آمده‌اند تا حماسه ای دیگر بیافرینند.

به گزارش خبرگزاری رسا، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور بصیر و حماسی مردم قزوین ‌‌‌هم اکنون در حال برگزاری است. همه مردم قزوین اعم از پیر و جوان و زن و مرد، شهری و روستایی پای یک هزار و چهل صندوق رأی آمده‌اند تا با رای تاثیر گذار خود نشان دهند که دلسوز انقلاب و آینده کشور هستند. آمده‌اند تا فضای آزادی انتخاب و دموکراسی را به رخ کشورهای مرتجع منطقه و سلطه‌گران عالم بکشانند.

با اعلام رسمی ستاد انتخابات استان قزوین، کار اخذ رأی در تمام شعب انتخاباتی از ساعت 8 صبح روز جمعه 2 اسفند آغاز شده است. مردم هوشیار و انقلابی قزوین در برخی شعب پیش از گشایش شعب رأی گیری در محل حضور داشتند. مردم استان قزوین از آغازین دقایق شروع فرآیند رأی گیری، آرای خود را به صندوق‌های رأی ریختند.

دیگر گروه‌های مختلف مردم استان قزوین که با شور و نشاط گسترده به شعب اخذ رأی مراجعه کرده اند، با حضور در صف‌های طولانی در انتظار انداختن رأی خود به صندوق‌های رای هستند.

پیر مرد قزوینی که در آغازین دقایق شروع فرآیند رای گیری در حوزه اخذ رای حضور به‌هم رسانده بود، عنوان داشت: با حضور پرشور مردم در این انتخابات تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد؛ امید است که افراد انقلابی، کاردان، عمل‌گرا، متخصص و مردم دار وارد مجلس شوند تا گره از کار مردم باز کنند.

یکی از نوجوانان رأی اولی قزوینی گفت: آمده‌ام رای بدهم تا به دنیا نشان دهم نوجوانان این سرزمین به آینده و سرنوشت روشن ایران امید دارند. این نوجوان پرشور قزوینی افزود: رای می‌‌دهم به کوری چشم آنان که نمی‌توانند اتحاد مردم ایران را ببینند.

بانوی قزوینی که انتخابات را تکلیف شرعی خود می‌دانست گفت: با شرکت در انتخابات به جهانیان نشان می‌دهیم همیشه مطیع امر رهبر خود هستیم و با شرکت در انتخابات نخواهیم گذاشت که خون شهیدان پایمال شود؛ شرکت ما در این انتخابات مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسرائیل و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی خواهد بود.

دانشجوی قزوینی عنوان کرد: رهبرمان؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای شرکت در انتخابات را تکلیف شرعی برای هر ایرانی دانستند؛ من نیز آمده‌ام تا علاوه بر انتخاب افرادی انقلابی و متخصص، لبیک یا امام خامنه‌ای بگویم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات