۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۴۰۷۶۵
آیت الله اشرفی شاهرودی پس از شرکت در انتخابات؛

به عنوان یک ایرانی جهت حفظ نظام در انتخابات شرکت می کنیم

به عنوان یک ایرانی جهت حفظ نظام در انتخابات شرکت می کنیم
آیت الله اشرفی شاهرودی گفت: کسانی که اگر عاشق کشور، ملیت و استقلال کشور هستند و یا اینکه مذهب در نظرشان یک اصل مهمی است در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی، از علمای بزرگ خراسان پس از شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری خراسان رضوی گفت: شکی نیست که همه ما به عنوان یک ایرانی جهت حفظ نظام و کشور در انتخابات شرکت کنیم. 

وی افزود: هدف دشمنان و جیره خواران آنان این است که نظام شیعه در دنیا وجود نداشته باشد و یا اینکه به صورت یک کشور لائیک که مذهب براشون مهم نیست باشد.

آیت الله اشرفی شاهرودی اظهار داشت: مسلم است که در تمام دنیا هیچ کشوری جرات نداشته در برابر آمریکا  و استعمارگران اروپایی مقابله کند؛ همانا این کشورها برای منافع شخصی خودشان بالاترین جنایت ها را برای مردم ستم دیده انجام می دهند.

استاد عالی حوزه علمیه عنوان کرد: انقلاب اسلامی توسط امام راحل مردم را بیدار کرد و قدرت آمریکا را در منطقه از بین برد و از این جهت در دنیا این انقلاب برای استعمارگران بسیار گران  تمام شد لذا آنان در سدد هستند تا نظام ایران را از بین ببرند یا جیره خواران آنان سعی می کنند مردم را به کشور و انقلاب دلسرد کنند.

وی گفت: این یک واقعیت است که همه مشکلات اقتصادی و گرانی ها همه ما رو رنج می دهد و همیشه از  مسؤولان تقاضا داشته ام که مشکلات را حل کنند اما بالاخره اصل اینکه باید کشور را حفظ کرد یک امر قطعی است.

آیت الله اشرفی شاهرودی گفت: مردم عزیز از این جهت که ملیت و مذهب خود را حفظ کنند و اجازه ندهند کسانی که قصد دارند اساس مذهب را از کشور بردارند در انتخابات شرکت کنند؛ بر این اساس بنده آمده ام رای بدهم و رای خواهم داد.

وی در پایان صحبت های خود گفت: این مقدار مسلم است که مردم عزیز اگر عاشق کشور، ملیت و استقلال کشور هستند و یا اینکه مذهب در نظرشان یک اصل مهمی است در انتخابات حتما شرکت کنند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات