۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۴۰۷۷۵
دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی:

مردم حضور در پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند

مردم حضور در پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند
دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی اعلام کرد: مردم حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی به تأخیر نیندازند.

مهردخت قوپرانلو روز جمعه در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با بیان اینکه مردم بدون شناسنامه در پای صندوق رأی حاضر نشوند، گفت: به همراه داشتن شناسنامه و شماره ملی برای رأی دادن الزامی است.

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: حدود ۱۸ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی برگزاری این دوره از انتخابات را در استان بر عهده دارند.

وی افزود: ۸۴۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در دوم اسفندماه امسال در خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.

قوپرانلو گفت: برای هر شعبه اخذ رأی بدون احتساب نیروهای امنیتی ۲۰ نفر نیروی اجرایی تعیین شده است.

به گفته وی ۶۵۸ هزار و ۳۴۲ نفر در انتخابات پیش رو در این استان واجد شرایط رأی دادن هستند.

گفتنی است، استان خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج در این استان نیز با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

این استان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است و با توجه به درگذشت آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده چهار دوره این استان در مجلس خبرگان رهبری در اردیبهشت پارسال، جایگزین وی در انتخابات اسفندماه امسال برگزیده خواهد شد./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات