۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۴۰۷۸۶
امام جمعه ساری:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، موجب رسوایی غرب خواهد بود

حضور حداکثری مردم در انتخابات، موجب رسوایی غرب خواهد بود
نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی گفت: این ملت در گام دوم انقلاب از امتحان دوم اسفند سربلند و پیروز بیرون آمدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با تجلیل از حضور حماسی مردم در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، این حضور را نشان دهنده وفاداری و عشق ملت ایران به انقلاب، نظام و رهبری دانست.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران علیرغم همه مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی امروز در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، افزود: این حضور حاوی پیام روشنی برای کسانی است که تلاش کردند ملت ایران از صندوق‌های رأی دور کنند.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که وفاداری و علاقه ملت ایران به انقلاب و نظام در تشییع پیکر پاک سپهبد سلیمانی و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به اثبات رسید، گفت: حضور امروز مردم با بصیرت کشورمان خلق حماسه دیگری در دفاع از اصل انقلاب و نظام اسلامی است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر با همین حضور در صحنه مردم در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌ها نظام سلطه حفظ مانده است، بیان داشت: امروز نیز حفظ عزت و اقتدار کشورمان در عرصه داخلی و خارجی نیازمند حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که ملت ایران در همه آزمون‌های چهل سال اخیر سربلند بیرون آمدند، خاطرنشان کرد: امروز نیز ملت ایران بار دیگر از این آزمون بزرگ سربلند و پیروز بیرون آمدند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات روز شسکت دشمن و پیروزی دوستان انقلاب اسلامی است، بیان داشت: مردم ایران با حضور پرشور پای صندوق‌های رای افراد کارآمد و قوی را برای تشکیل یک مجلس قوی انتخاب کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود مردم باید علاوه بر حضور در پای صندوق‌های رأی، با انتخاب افراد کارآمد، صالح، متعهد، متخصص و انقلابی این حضور خود را تکمیل کنند، افزود: باید افرادی را انتخاب کنیم که دارای کارایی و پویایی لازم باشند.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره با حضور حداکثری خود در صحنه‌های مختلف دشمن را عصبانی می‌کنند، بیان داشت: حضور امروز ملت ایران، شکست دیگری را برای آمریکای جنایت کار رقم زد و آن‌ها را در دنیا رسوا کرد./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات