۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۴۰۷۸۷
جهانگیری:

حضور مردم در انتخابات بالا است|دولت و مجلس می‌توانند قدم‌های بزرگی بردارند

حضور مردم در انتخابات بالا است|دولت و مجلس می‌توانند قدم‌های بزرگی بردارند
معاون اول رییس جمهور گفت: صندوق رأی جایی است که مردم ایران با آن حرف خود را به جهان اعلام می‌کنند و ما باید پیام مردم را بگیریم و به نظر آنها احترام بگذاریم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور پس از به صندوق انداختن رأی در وزارت کشور طی سخنانی اظهار داشت: طبق خبرهایی که شنیده شده، حضور مردم در انتخابات بالاست؛ مجلس شورای اسلامی نقش سازنده‌ای‌دارد و می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت مردم داشته باشد.

وی افزود: دولت و مجلس می‌توانند قدم‌های بزرگی بردارند و‌ مجلس گره‌هایی که در حوزه سیاست خارجی، اجتماعی و اقتصادی وجود دارد را برطرف کند.

معاون اول رییس‌جمهور تشریح کرد: آمریکایی‌ها در چهل سال گذشته همواره علیه ایران اقدامات متعددی مثل هدف قراردادن هواپیمای مسافری ایران، طبس و در آخر ترور سردار سلیمانی انجام دادند اما مردم ایران جواب آنها را دادند.

جهانگیری اضافه کرد: صندوق رأی جایی است که مردم ایران با آن حرف خود را به جهان اعلام می‌کنند و ما باید پیام مردم را بگیریم و به نظر آنها احترام بگذاریم.

جهانگیری در وزارت کشور از کمیته الکترونیک ستاد انتخابات کشور که دستگاه‌های رصد و پشتیبانی انتخابات در آن وجود دارد، بازدید کرد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات