۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۴۰۷۹۰
کدخدایی:

مشارکت پرشور و گسترده‌ای را شاهد هستیم

مشارکت پرشور و گسترده‌ای را شاهد هستیم
سخنگوی شورای نگهبان گفت: از مردم تشکر می‌کنم که برای تعیین سرنوشت خودشان پای صندوق‌های رای آمدند و مشارکت باشور و گسترده‌ای را شاهد هستیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر از محل ستاد نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور باشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای گفت: از مردم تشکر می‌کنم که برای تعیین سرنوشت خودشان پای صندوق‌های رای آمدند و مشارکت باشور و گسترده‌ای را شاهد هستیم. 

وی با بیان اینکه در ستاد نظارت بر انتخابات گزارش‌ها را لحظه به لظحه رصد می‌کنند، اظهار داشت: الحمدالله تخلف عمده‌ای نداشتیم که اخلالی در روند انتخابات ایجاد کرده باشد. همکاری خوبی با وزارت کشور داشتیم و ارتباط تنگاتنگ برقرار است.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: در برخی از شعب با توجه به استقبال گسترده مردم احتمال کمبود تعرفه وجود داشت که پیگیری شده و خوشبختانه تعرفه‌ها تامین شده و از روند برگزاری انتخابات جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

دکتر کدخدایی خاطرنشان کرد: امیدواریم در این ساعات باقی مانده هم حضور مردم به همین شکل ادامه یابد و مهر دیگری بر تایید جمهوری اسلامی ایران و پاسخ محکمی به دشمنان باشد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات