۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۴۰۸۰۰
امام جمعه کرج:

انتخابات نماد وحدت ملی و مردم‌سالاری دینی است

انتخابات نماد وحدت ملی و مردم‌سالاری دینی است
امام جمعه کرج با بیان اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی است، گفت: انتخابات مجلس نماد وحدت ملی و مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی در حاشیه شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مصلی کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه این انتخابات مانند سال‌های گذشته نماد وحدت ملی و مردم سالاری دینی است،افزود: انتخابات این دوره خاری بر چشم کسانی است که به دنبال آن بودند که انتخابات مجلس رونقی نداشته باشد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه از تمام دست اندرکاران انتخاباتی از جمله امور اجرایی، امنیتی، اطلاعاتی و نظارتی در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از ماه‌ها قبل در تدارک این مهم بودند قدردانی میکنیم، بیان کرد:از نامزدهای انتخاباتی که برای گرم شدن شور انتخابات نیز حضور یافتند قدردانی میکنیم.

نماینده ولی‌فقیه در البرز با بیان‌ اینکه پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج باید همراهی و وحدت مانند همیشه حفظ شده و پای بند نتیجه انتخاباتی باشیم، گفت: این انتخابات و شور انتخاباتی با حضور مردم تجلی یافته است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات