۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۴۰۸۱۵
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

حضور در انتخابات یک تکلیف است

حضور در انتخابات یک تکلیف است
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف بوده و انقلاب اسلامی اقتدار خود را مدیون خون شهدا و حضور مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی صبح امروز با حضور در مصلی امام خمینی (ره)‌ برای انتخابات مجلس رأی خود به صندوق انداخت.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در حاشیه رأی‌گیری در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات یک تکلیف است، اظهار کرد: مردم باید یک کاندیدای خوب و انقلابی را به مجلس بفرستند زیرا انتخابات یک تکلیف و یک حق است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی اقتدار خود را مدیون خون شهدا و حضور مردم در انتخابات مختلف ازجمله ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی است.

وی با اذعان به اینکه انتخابات تأثیر بسیاری بر زندگی مردم دارد، تصریح کرد: این روز برای مردم بسیار بزرگ و باارزش است زیرا مردم مستقیم در این روز سرنوشت خود را تعیین می‌کنند لذا باید بهترین گزینه را انتخاب کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نقش مردم در داشتن مجلس قوی را بسیار مهم دانست و بیان کرد: داشتن مجلس قوی باعث اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان می‌شود و مردم با بینش و بصیرت زیاد خود قطعاً نمایندگانی اصلح انتخاب می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به ویژگی‌های نماینده مجلس اصلح افزود: مؤمن، پایبند بودن به ارزش‌های انقلاب و شهدا، قدرت لازم برای تصویب قوانین را داشته و در برابر دشمنان آزادمرد و مقتدر باشند./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات