۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۴۰۸۲۳

نماینده آیت الله سیستانی خواستار آمادگی عراق برای مقابله با کرونا شد

نماینده آیت الله سیستانی خواستار آمادگی عراق برای مقابله با کرونا شد
نماینده آیت الله سیستانی خواستار آماده باش دستگاه های اجرایی و موسسه های بهداشتی عراق برای مقابله با خطرهای ناشی از شیوع احتمالی ویروس کرونا شد.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد «احمد الصافی» تولیت شرعی آستان مقدس عباسی و نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) برگزار شد، گفت که مسوولان متولی حوزه سلامت باید نسبت به موضوع ویروس کرونا آمادگی کامل داشته باشند و تمهیدهای لازم را انجام دهند.
وی تاکید کرد که مسوولان و دستگاه های اجرایی باید آمادگی های لازم را برای مقابله و مهار این خطر داشته باشند و با هوشیاری و مراقب های کافی در این زمینه احساس مسوولیت کنند تا مردم و کشور از این خطر ایمن شوند.
نماینده آیت الله سیستانی افزود که دستگاه ها و وزارت خانه های متولی مسوولیت دارند که خطرهای ناشی از این ویروس تهدید کننده را برای مردم بازگو و آموزش های مقابله با آن را بیشتر اعلام و بیان کنند.
حجت الاسلام صافی با بیان اینکه موسسه های بهداشتی عراق دارای مشکلاتی هستند که باید برای رفع آنها راهکارهای اساسی و ریشه ای ارایه شود، از دستگاه های مرتبط خواست مسوولیت پذیر باشند و توان خود را برای مقابله با خطر ویروس کرونا افزایش دهند.
بر اساس اعلام مقام های بهداشتی عراق، تاکنون هیچ موردی از وجود ویروس کرونا در این کشور گزارش و ثبت نشده است.
ارسال نظرات