۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۴۰۸۳۲
امام جمعه اهواز:

با رأی سفید مجلس قوی شکل نمی‌گیرد|هر رأی، موشک نقطه زن به قلب دشمن است

با رأی سفید مجلس قوی شکل نمی‌گیرد|هر رأی، موشک نقطه زن به قلب دشمن است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مردم رأی سفید در داخل صندوق‌ها نیندازند و بدانند با رأی سفید مجلس قوی شکل نمی‌گیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز، در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز، با اشاره به انتخابات ۲ اسفند بیان داشت: در دیگر کشور‌ها با انتخابات، رییس جمهور و نمایندگان مجلس انتخاب می‌شوند، اما در جمهوری اسلامی چشم انداز انقلاب اسلامی با رأی دهی و حضور حداکثری شکل می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه پاسداشت و نگه داشت آرمان‌های انقلاب با انتخابات صورت می‌گیرد، بیان داشت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی گویای زنده بودن آرمان‌های انقلاب اسلامی و انعکاس آن به جهانیان است ضمن اینکه قدرتمندی ایران در صحنه‌های بین المللی را منعکس می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه نظام اسلامی پرچمدار آرمان‌های اسلام و انقلاب در منطقه است، افزود: حضور حداکثری نشان از ارتقای آرمان‌های امام، شهدا و مکتب شهید سردار سلیمانی دارد، گویای توجه به مردم ایران به اوضاع پیرامونی خود است؛ قطعا با چنین حضوری دشمنان قادر به آشوبگری و فتنه نخواهند بود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلیس بایستی شجاع، جهادی و تصمیم گیر باشند، خاطرنشان کرد: حل مشکلات کشور در گرو تشکیل مجلس قوی است و مجلس قوی با حضور پرشور مردم محقق می‌شود، هر رأی مردم همچون موشک نقطه زنی است که در قلب دشمن فرو می‌رود.

امام جمعه اهواز با اشاره به رد صلاحیت‌های بسیاری از نمایندگان مجلس دهم خاطرنشان کرد: این رد صلاحیت‌ها زیبنده نظام اسلامی نیست، نظارت‌ها بر عملکرد نمایندگان مجلس قوی شود؛ در این باره از شورای نگهبان تقدیر و تشکر داریم که اگر شکل نمی‌گرفت کشور در دست آمریکا و استکبار بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مردم به افراد اصلح رأی بدهند، افزود: امامان جمعه مجاز به توصیه درباره کاندید‌های انتخاباتی نیستند، مردم رأی سفید در داخل صندوق‌ها نیندازند، با رأی سفید مجلس قوی شکل نمی‌گیرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات