۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۶۴۰۸۴۲
نماینده ولی فقیه در استان البرز مطرح کرد؛

مسؤولان آرای مردم را امانت بدانند| لزوم صیانت از انتخابات

مسؤولان آرای مردم را امانت بدانند| لزوم صیانت از انتخابات
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به برگزاری انتخابات، گفت: مسئولان آرای مردم را امانت بدانند و از انتخابات صیانت کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته کرج، اظهار کرد: آمریکا چهل سال است که از ایران سیلی خورده به تعبیری شکست خورده و امروز نیز از ملت سیلی محکمی پای صندوق‌های رأی خواهد خورد.

وی با طرح این سوال که چرا دستگاه سیاست خارجی کشور بر اساس نقشه دشمن با قاتل سردار ما ملاقات پنهانی داشته‌اند، گفت: این موضوع قابل قبول نیست، رهبری فرمودند؛ ایران هیچ تمایلی به مذاکره با کشوری مثل آمریکا را ندارد.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری با اشاره به برگزاری انتخابات، گفت: مسئولان مربوطه آرا مردم را امانت بدانند و از آن صیانت کنند.

نماینده ولی فقیه در البرز از مردم خواست در فرایند رأی گیری با سرعت بیشتری عمل کنند و گفت: شهروندان رأی گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری با بیان اینکه روز هشتم اسفند مزین به نام تربیت اسلامی و امور تربیتی است، ادامه داد: برای قرار گرفتن در مسیر تمدن نوین اسلامی نیازمند تربیت نیروهای انقلابی هستیم.

وی گفت: دشمنان برای استحاله فکری و فرهنگی جوانان ما برنامه دارند و می‌خواهند به هر وسیله و در هر فرصتی برنامه خود را عملیاتی کنند باید در این خصوص برنامه ریزی کنیم.

خطیب جمعه کرج خطاب به نمازگزاران، گفت: اگر دقت کرده باشید رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان به ترویج سبک زندگی اهل بیت (ع) تاکید کردند زیرا این مهم در رفتار فردی و اجتماعی ما تأثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به بخش دیگر از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان و همچنین مردم تبریز در باب انتخابات، گفت: رهبری انتخابات را جهاد عمومی و مایه تقویت و آبروی نظام دانستند و فرمودند؛ ایران قوی با مجلس قوی شکل می‌گیرد.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه نباید رأی سفید به صندوق‌ها انداخته شود، افزود: اگر خودتان شناخت درست دارید که خوب است اما اگر شناخت صحیح در مورد کاندیداها ندارید از کسی که به او اعتماد دارید، بپرسید.

وی با بیان اینکه در بخشی از صحبت‌های گذشته خود اشاره کرده ام که به چه کسانی نباید رأی بدهید، گفت: اگر به این موارد خود توجه کرده و آن افرادی که نباید به آنها رأی بدهید را جدا کرده باشید تنها تعداد محدودی افراد یا کاندید باقی می‌ماند که انتخاب از میان آنها کار راحت تری است.

خطیب نمازجمعه کرج گفت: آنچه مهم است حضور حداکثری در عرصه انتخابات است، چیزی که دشمن در چند روز گذشته در این خصوص رجز خوانده است تا کاری کنند که مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به تحریم برخی از اعضای شورای نگهبان، گفت: هر وقت قسمتی از نظام کار خود را درست انجام می‌دهد و نقشه‌های آمریکا را برهم می‌زند، آنها دست به تحریم می‌زنند.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه ان شا الله امروز دشمنان نظام به ویژه استکبار جهانی از حضور مردم پای صندوق‌های رأی دق خواهند کردند، گفت: مردم برنده اصلی رقابت‌های انتخاباتی هستند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات