۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۴۰۹۱۴

مشارکت ۴۳ درصدی خوزستانی ها در انتخابات

مشارکت ۴۳ درصدی خوزستانی ها در انتخابات
حسن زاده گفت: در استان خوزستان یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۹۱۴ نفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند که این رقم معادل حدود ۴۳ درصد واجدین شرایط بود.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان، علی حسین حسین زاده، رئیس ستاد انتخابات استان درصد مشارکت و مجموع آرای ماخوذه در کل استان و نتایج نهایی سه حوزه انتخابیه را اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: در استان خوزستان یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۹۱۴ نفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند که این رقم معادل حدود ۴۳ درصد واجدین شرایط  بود.
 
وی افزود: در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر ابراهیم متینیان با ۲۴ هزار۵۱۹ از مجموع ۶۹ هزار ۴۳۴ رای انتخاب شد و در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک آقای عبدالله ایزدپناه با ۳۳۲۸۰ رای از مجموع ۱۲۷۵۰۶ آرای ماخوذه و در حوزه انتخابیه دشت آزادگان آقای قاسم ساعدی با ۱۹۵۸۹ رای از مجموع ۷۸۴۴۷ آرای ماخوذه به مجلس یازدهم راه یافتند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان توضیح داد: در حوزه انتخابیه خرمشهر آقای سید لفته احمدنژاد با ۹ هزار و ۶۳۸ رای از مجموع آرای ماخوذه ۴۷ هزار و ۴۶۶ رای در حوزه انتخابیه شادگان آقای مجید ناصری نژاده با ۱۲ هزار و ۵۵۵ رای از مجموع ۴۶ هزار و ۲۸ رای و در حوزه انتخابیه شوش آقای محمد کعب عمیر با ۲۳ هزار و ۳۵۸ رای از مجموع ۹۴۸۲۴ رای منتخب مردم در مجلس یازدهم شدند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات