۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۴۰۹۳۳

پاسداشت دانشجویان قرآنی در غزه

پاسداشت دانشجویان قرآنی در غزه
مسؤولان هیأت خیریه اروپایی با حضور در نوار غزه از ۱۲۰ دانشجوی دختر و پسر حافظ قرآن دانشکده پزشکی دانشگاه اسلامی این منطقه تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، هیأت خیریه اروپایی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: جشن پاسداشت دانش‌آموزان قرآنی غزه در دانشگاه اسلامی غزه، که از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های این منطقه است، با مشارکت ده‌ها تن از جمله خانواده دانش‌آموزان، اعضای هیأت‌های علمی و دانش‌آموزان برگزار شد.

ایمن سراُوغلو، مؤسس و رییس شورای اداری هیأت اروپایی خیریه، طی سخنانی اظهار کرد: از زمان آغاز فعالیت این هیأت در استانبول در سال ۲۰۱۸، ارائه حمایت‌های لازم برای توسعه جوامع نیازمند را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: این حمایت‌ها شامل تلاش برای توسعه پایدار، امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده در مواقع اضطراری، اجرای فعالیت‌های شاخص برای جوانان و تلاش دائم برای ارتقای خدمات بهداشتی به بیماران در بخش‌های مختلف جهان به ویژه فلسطین بوده است.

سراُغلو تصریح کرد: این هیأت از فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که با همکاری دانشکده‌های پزشکی فلسطین اجرا می‌شود حمایت می‌کند و آخرین فعالیت‌ ما در نوار غزه، حمایت از اردوگاه پزشکی دانشجویان پزشکی بود که در آن ۷۰ دانشجوی دختر و پسر دانشکده‌های پزشکی دانشگاه‌های مختلف نوار غزه شرکت داشتند./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات