۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۴۰۹۵۷
آخرین آمار انتخابات در استان اصفهان؛

رأی قاطع ائتلاف مجمع نیروهای انقلاب اسلامی

رأی قاطع ائتلاف مجمع نیروهای انقلاب اسلامی
آخرین آمار از نتایج انتخابات در استان اصفهان حاکی از پیروزی ائتلاف مجمع نیروهای انقلاب اسلامی در شهر اصفهان و بیشتر شهرستان‌های استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح روز جمعه دوم اسفندماه در اصفهان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

بر این اساس پس از پایان رأی گیری در ساعت 23 روز جمعه، شمارش آرا آغاز شد و همانطور که پیش بینی می‌شد و مسؤولان برگزاری انتخابات در استان اصفهان خبر داده بودند تا ظهر شنبه بخش عمده‌ای از آرا به شمارش درآمد و نتایج نهایی در برخی از شهرهای استان اصفهان مشخص شد.

در شهرستان اصفهان براساس آخرین آمار نتایج انتخابات به ترتیب امیرحسین بانکی، عباس مقتدایی، مهدی طغیانی، زهرا شیخی و حجت الاسلام حسین میرزایی از لیست ائتلاف مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان به مجلس راه پیدا کردند.

همچنین آخرین آمار در شهرستان‌های استان اصفهان بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور بدین شرح است:

در حوزه انتخابیه نایین و خور و بیابانک از مجموع ۲۶ هزار و ۳۱۹ رای ماخوذه، الهام آزاد با هشت هزار و ۵۷۰ رای انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل سید جواد ساداتی نژاد از مجموع ۱۱۹ هزار و ۹۲۸ رای صحیح ماخوذه، با کسب ۸۸ هزار و ۹۴۶ رای انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه خمینی شهر، محمد تقی نقد علی از ۶۹ هزار و ۵۱۸ رای صحیح ماخوذه، با کسب ۳۶ هزار و ۵۵ رای اکثریت آرا را به دست آورد.

در حوزه انتخابیه اردستان، از ۲۶ هزار و ۶۲۸ رای صحیح ماخوذه، سید صادق طباطبایی نژاد با کسب ۱۳ هزار و ۲۲۹ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان از مجموع ۵۷ هزار و ۹۹۱ رای صحیح ماخوذه، سمیه محمودی با ۲۰ هزار و ۵۴۲ رای، بیشترین آرا را کسب کرد.

در حوزه انتخابیه مبارکه از مجموع ۳۹ هزار و ۱۹۶ رای ماخوذه ، پروین صالحی با ۱۲ هزار و ۷۵ رای حائز بیشترین آرای حوزه شد.

در حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار از مجموع ۳۸ هزار و ۸۰۹ رای ماخوذه ، سید مسعود خاتمی با ۲۱ هزار و ۴۶۴ رای حائز بیشترین آرای حوزه شد./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات