۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۴۰۹۹۲

کرونا، حمله بیولوژیکی آمریکا

کرونا، حمله بیولوژیکی آمریکا
با وجود شواهد و قرائن، می‌توان نتیجه گرفت که ورود کرونا، توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی به منظور ایجاد جنگ روانی و اقتصادی علیه چین و متوقف کردن این کشور صورت گرفته است.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، به نقل از روزنامه اسرائیلی‌ جروزالم‌پست انستیتوی تحقیقات رسانه‌ای خاورمیانه (MEMRI) در مطالعه‌ای اعلام کرده است اخبار متعددی در مطبوعات جهان عرب منتشر شده است که نشان می‌دهد آمریکا و رژیم صهیونیستی به منظور ایجاد جنگ روانی و اقتصادی علیه چین و متوقف کردن این کشور، ویروس کرونا را ساخته و آن را پخش کرده‌اند.

همچنین روزنامه سعودی الوطن در گزارشی مدعی شده است: از ویروس ابولا، زیکا، سارس، آنفلوآنزای پرندگان، آنفلوآنزای خوکی گرفته تا سیاه زخم و جنون گاوی و کرونا، همه توسط آمریکا برای تهدید کشور‌ها و نابودی مردم جهان در آزمایشگاه ساخته و انتشار یافته‌اند.

این روزنامه نوشت: آمریکا این نوع جدید جنگ بیولوژیکی را آغاز کرده است و از طریق آن قصد دارد قوانین بازی در جهان را به سود خود تغییر دهد.

الوطن در ادامه گزارش خود آورده است: انگیزه اقتصادی برنامه‌ریزی‌شده‌ای برای شیوع این بیماری وجود دارد، زیرا مغز متفکر پشت آن معتقد است چین برای رهایی از آن مجبور است میلیارد‌ها دلار هزینه معالجه اضطراری، قرنطینه و خرید دارو کند که در نهایت در می‌یابیم دارو‌های مورد نیاز آن توسط یک شرکت اسرائیلی تولید می‌شود. این امر مهر تاییدی بر این موضوع است که اسرائیل و آمریکا هدف برنامه‌ریزی‌شده‌ای برای ضربه زدن به سایر کشورها دارند. /882/ 102/

منبع: پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
وزیر بهداشت: بزودی کرونا را شکست می‌دهیم
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به سوابق گذشته می‌گویم کرونا را به زودی شکست می‌دهیم.
سعید نمکی در همایش بیست و هشتمین گرامیداشت دانشجویان نخبه که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، گفت: حدود ۲۵، ۲۶ روز پیش اولین لحظاتی که صدای کرونا در اطراف کشور را شنیدم از سوی چین، در خواست محدود کردن پروازهارو داشتم؛ شاید یگانه مردی که ایستادند برای انجام این کار دکتر جهانگیری بودند.

وی ادامه داد: به عنوان کهنه سرباز سلامت ایران که در حذف سرخک، حذف کزاز، برنامه فلج اطفال و ... مسئولیت داشتم و امسال در سیلاب‌های اخیر که سازمان جهانی بهداشت حیرت کرد در اوج تنهایی و تحریم و بدون حمایت بین المللی اپیدمی‌ بیماری واگیر نداشتیم و همچنین انفلوانزای H۱N۱ را مدارا کردیم که کشندگی‌اش به مراتب بیشتر از کرونا است، می‌گویم کرونا را شکست می‌دهیم.

نمکی گفت: امروز بسیج "کرونا را شکست می‌دهیم" را به عنوان بسیج دانشگاهی شروع کردیم و مردم مطمئن باشند عنقریب خبر شکست کرونا را خواهند شنید.

وی در بخش دیگری از این سخنرانی گفت: شکرگذار خداوند هستیم که بعد انقلاب توانستیم در آموزش کشور قدم خوبی برداریم. امروز بیش از ۷ هزار فارغ‌التحصیل رشته‌های پزشکی داریم و بهترین متخصصین را چه در علوم پایه و چه در متخصص‌ها داریم.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: در این جلسه برای اینکه همواره زبان و دلم هماهنگ هستند باید بگوم هم شادمانم و هم غصه می‌خورم. شادمانی برای این است که نخبگان بی‌نظیری داریم و غصه ام این است که خیلی از این ها در رکاب رفتند. قسمت عمده اش بر می گردد که ما شاید در نگهداری این بچه ها توانمندی کافی را نداریم. همواره گفتم باید با نخبگان به نحوه ویژه ای برخورد کرد.

وی در پایان گفت: از بر گزیدگان خواهش می کنم بیشتر به ایران فکر کنند. دلبستگی‌شان را به این آب و خاک بیشتر کنند و بدانند هیچ دامنی مهربان‌تر از سرزمین مادری نیست.
0
0