۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۴۱۰۵۳
حجت الاسلام ملیحی خبر داد؛

اجرای طرح بازخوانی منشور روحانیت در حوزه علمیه همدان

اجرای طرح بازخوانی منشور روحانیت در حوزه علمیه همدان
معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با اشاره به هدف اجرای طرح بازخوانی منشور روحانیت در حوزه علمیه استان، گفت: هدف از اجرای این طرح آشنا شدن طلاب با محتوای عمیق این منشور است.

حجت ااسلام سید محمدرضا ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به مساله منشور روحانیت در حوزه اظهار داشت: توجه و اهمیت دادن به محتوای منشور روحانیت امام راحل بسیار لازم و ضروری است.

وی با اشاره به برنامه حوزه علمیه همدان درباره سالروز صدور منشور روحانیت از سوی امام خمینی(ره) اظهار داشت: بازخوانی منشور روحانیت در حوزه علمیه استان هر ساله تحت عناوین مختلف انجام می شود و امسال نیز برنامه ای هماهنگ در مدارس استان در زمینه بازخوانی منشور روحانیت در نظر گرفته شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان همدان در پایان با اشاره به هدف از اجرای این طرح در حوزه علمیه استان گفت: هدف از اجرای این طرح آشنا شدن طلاب با محتوای عمیق این منشور و همچنین گفتمان سازی در زمینه اجرای آن در حوزه های علمیه است.

گفتنی است در اسفند سال ۶۷ حضرت امام خمینی(ره) نامه‌ای خطاب به حوزه‌های علمیه و روحانیون، تحت عنوان منشور روحانیت را منتشر کردند که مطالب ارزشمندی در زمینه های مختلف درباره روحانیت در آن وجود دارد./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات