۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۴۱۰۸۸

ایلام رتبه سوم مشارکت در انتخابات کشور را از آن خود کرد

ایلام رتبه سوم مشارکت در انتخابات کشور را از آن خود کرد
استاندار ایلام بابیان مشارکت ۶۱ درصدی مردم ایلام در انتخابات یازدهم گفت: ایلام رتبه سوم مشارکت در انتخابات کشور قرارگرفته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز در نشست شورای اداری استان ایلام از حضور چشمگیر مردم و عوامل درگیر در انتخابات تشکر و اظهار داشت: ایلام رتبه سوم مشارکت در انتخابات کشور قرارگرفته است.

استاندار ایلام گفت: میزان مشارکت مردم استان خوب بوده و در رتبه سوم کشور قرار گرفتیم.

وی امنیت و آرامش انتخابات در استان ایلام را ستود و خاطرنشان کرد: از بابت حضور اقوام و ایلات که باعث شور و شوق انتخاباتی شد و از این لحاظ که این موضوع در قبل، حین و بعد از انتخابات منجر به تنش نشد، تشکر می‌کنم

استاندار ایلام بابیان اینکه کاندیداها می‌توانند بر طبق ماده 68 قانون انتخابات و بندهای آن شکایات خود را همراه مستندات تا ظرف امروز و فردا به هیئت‌های اجرایی حوزه‌های انتخاباتی ارائه دهند افزود: شکایات کاندیدها بر طبق قانون بررسی می‌شود و توصیه بر آن است که از تهمت و افترا در بحث انتخابات جلوگیری شود.

استاندار ایلام گفت: اگر تخلفی باشد از آن نمی‌گذریم.

مبحث بعدی استاندار ایلام به موضوع بیماری کرونا اختصاص و در این‌ ارتباط خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مورد مثبت بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام اقدامات پیشگیرانه در ارتباط با این پدیده نوظهور در استان ایلام انجام‌شده است و تنها راه مقابله با کرونا پیشگیری است که در دستور کار مردم و مسئولان قرار دارد.

استاندار ایلام تعطیلی مدارس را مستلزم تصمیم وزیر مربوطه و کارگروه استانی عنوان کرد و گفت: تعطیلی مدارس بر اساس اعلام نظر دستگاه‌های تخصصی در استان و نظر نهایی کارگروه تخصصی در مرکز اعلام می‌شود و والدین دراین‌ارتباط نگرانی نداشته باشند.

وی اخذ اخبار از رسانه‌های معتبر و صاحب‌نام و مستند به نظرات مسئولان بهداشتی و درمانی را توصیه کرد و گفت: مرجع اخبار در ارتباط با کرونا رسانه‌های رسمی کشور بوده و شهروندان به اخبار ضدونقیض فضای مجازی توجه نکنند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات